YouTube ogłosił dzisiaj, że zmniejszy wymagania dla twórców dotyczące korzystania z monetyzacji wideo w ramach programu partnerskiego YouTube w 2023 r., z dość drastycznymi cięciami w przypadku krótkich i zwykłych filmów.
Na dzień dzisiejszy nowe wymagania dotyczące zarabiania w YouTube w 2023 roku są następujące:
- wideo
- 500 subskrybentów
- 3 przesłane publicznie ważne w ciągu 90 dni
- 3000 godzin oglądania w zeszłym roku
- Spodenki
- 3 miliony ważnych wyświetleń publicznych w ciągu 90 dni
Wcześniej YouTube wymagał 1000 subskrybentów, 4000 godzin oglądania i/lub 10 milionów wyświetleń krótkich filmów, aby zarabiać. Nowe wymagania znacznie to podważają i dają twórcom możliwość zarabiania na swoich filmach znacznie wcześniej w procesie tworzenia kanału.
W post na bloguYouTube stwierdza również, że odblokowanie monetyzacji dzięki tym osiągnięciom odblokuje również opcje finansowania przez fanów, takie jak członkostwo, superczat, supernaklejki i superpodziękowania. Twórcy treści będą też mogli promować swoje produkty w Zakupach YouTube.
Ten nowy wymóg nie będzie miał zastosowania do wszystkich użytkowników na całym świecie, ale tylko w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Tajwanie i Korei Południowej.
W tym samym poście YouTube zauważa również, że jego narzędzie do zakupów afiliacyjnych rozszerza je na wszystkich twórców z USA, którzy mają ponad 20 000 subskrybentów.
Więcej na YouTube:
FTC: Używamy linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni