Według pozwu zbiorowego ostry sos Texas Pete’a nie jest tak teksański, jak sądził człowiek z Los Angeles.
Mieszkający w Los Angeles Philip White złożył we wrześniu pozew w sądzie okręgowym Kalifornii przeciwko producentom ostrych sosów, firmie TW Garner Food z Północnej Karoliny, zarzucając fałszywe reklamy po tym, jak sądził, że marka jest „produktem z Teksasu”. Według stacji informacyjnej z Północnej Karoliny WGHP-TV.
White kupił butelkę ostrego sosu – z etykietą przedstawiającą białą gwiazdę (jak flaga Teksasu) i całkowicie czerwonego kowboja z kreskówek – i przed zakupem „oparł się na języku i obrazach na przedniej etykiecie” skarga.
Pozew twierdzi, że mężczyzna uważał, że wygląd wytwórni sprawił, że wyglądała „czysto z Teksasu”. Jednak ostry sos pochodzi z grilla Winston-Salem w 1929 roku.
WGHP-TV poinformowała, że pozew chce, aby marka ostrego sosu, która ma czas do 10 listopada odpowiedzieć na skargę, „zmieniła nazwę, markę i sposób płatności”.
Skarga twierdzi, że „w Teksasie nie ma dla nich nic zaskakującego”.
Texas Pete’s Hot Sauce, przyprawa wprowadzona przez Sama Garnera, nie jest bezpośrednio związana ze stanem Lone Star, ale raczej wynikiem tego, że Garner i jego synowie próbowali wymyślić nazwę dla ich sosu w swojej restauracji z grillem, zgodnie z marką stronie internetowej.
Konsultant ds. marketingu wpadł na pomysł, by nazwać ostry sos „meksykański Joe” „nawiązując do ostrego smaku przypominającego ulubione potrawy naszych południowych sąsiadów” – informuje strona internetowa marki.
Jednak Garner rzekomo nie czuł tego imienia.
„Nie, to musi mieć amerykańskie imię!” Strona twierdzi, że Garner powiedział.
Nazwa Texas Pete była kombinacją nazwy Lone Star State wraz z „Pete”, który jest pseudonimem syna Garnera, Harolda, zgodnie z witryną.
Skarga twierdzi, że Texas Pete, ostry sos w stylu Luizjany, jest produktem „pozyskiwanym poza Teksasem”, a producent ostrego sosu przyznaje, „że reputacja Teksasu jest reputacją, którą starali się naśladować i wykorzystać”.
Marka ostrych sosów nie odpowiedziała od razu na prośbę HuffPost o komentarz.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych