Zarejestruj się teraz, aby uzyskać bezpłatny nieograniczony dostęp do Reuters.com
SZANGHAJ, 10 maja (Reuters) – Tesla Corporation (TSLA.O) Zatrzymał większość swojej produkcji w fabryce w Szanghaju z powodu problemów z zabezpieczeniem części do samochodów elektrycznych, zgodnie z wewnętrzną notatką Reutersa, ostatnią z serii trudności, z którymi boryka się fabryka.
Zakład planuje zbudować we wtorek mniej niż 200 pojazdów, zgodnie z notatką, znacznie mniej niż około 1200 sztuk, które buduje każdego dnia od czasu ponownego otwarcia 19 kwietnia po 22-dniowym przestoju.
Dwa źródła zaznajomione z tą sprawą powiedziały wcześniej, że problemy z zaopatrzeniem zmusiły zakład do wstrzymania produkcji w poniedziałek.
Zarejestruj się teraz, aby uzyskać bezpłatny nieograniczony dostęp do Reuters.com
Szanghaj wkroczył w szósty tydzień masowej blokady COVID-19, która przetestowała zdolność producentów do działania w warunkach surowych ograniczeń dotyczących przemieszczania się ludzi i materiałów.
Tesla pod koniec ubiegłego tygodnia planował zwiększyć produkcję do poziomów sprzed zablokowania w przyszłym tygodniu. Czytaj więcej
Osoby, które prosiły o zachowanie anonimowości, ponieważ plany produkcyjne są prywatne, powiedziały, że nie jest od razu jasne, kiedy można rozwiązać bieżące problemy z dostawami.
Tesla nie odpowiedział od razu na zapytanie o komentarz.
Chińskie Stowarzyszenie Samochodów Osobowych ma ogłosić kwietniowe wyprzedaże dla Tesli, drugiego co do wielkości producenta samochodów elektrycznych w Chinach po BYD (002594.SZ)Wtorek.
Inne stowarzyszenie motoryzacyjne poinformowało w zeszłym tygodniu, że szacuje, że ogólna sprzedaż samochodów w Chinach spadła w kwietniu o 48%, ponieważ zerowy COVID zamyka fabryki, ogranicza ruch w salonach i ogranicza wydatki.
optiv (APTV.N)wiodący dostawca narzędzi drucianych dla Tesli, wstrzymał wysyłkę z fabryki w Szanghaju, która zaopatruje Teslę i General Motors Co. (GM.N) Po odkryciu infekcji COVID-19 wśród jego pracowników, dwie osoby zaznajomione z tą sprawą powiedziały Reuterowi w poniedziałek.
Fabryka Tesli w Szanghaju, znana również jako Gigafactory 3, produkuje sedan Model 3 i crossover Model Y na rynek chiński i na eksport.
Tesla częściowo wznowiła produkcję w swojej fabryce w Szanghaju 19 kwietnia po 22-dniowym przestoju z powodu zablokowania miasta przez COVID-19.
Tesla zamierzała zwiększyć produkcję w swoim zakładzie w Szanghaju do 2600 pojazdów dziennie od 16 maja, jak wcześniej informował Reuters. Czytaj więcej
Władze Szanghaju zaostrzyły blokadę nałożoną ponad miesiąc temu na centrum handlowe liczące 25 milionów ludzi, co może przedłużyć ograniczenia w poruszaniu się w ciągu miesiąca.
Zarejestruj się teraz, aby uzyskać bezpłatny nieograniczony dostęp do Reuters.com
(Raportowanie Zhang Yan i Brendy Goh) Montaż przez Stephena Coates
Nasze kryteria: Zasady zaufania Thomson Reuters.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych