22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wygląda na to, że EA bada pomysł reklam w grach w tradycyjnych tytułach AAA

Wygląda na to, że EA bada pomysł reklam w grach w tradycyjnych tytułach AAA
Zdjęcie: Electronic Arts

Dotyczyło to zewnętrznego giganta gier wideo Electronic Arts Zarobki zadzwonią w tym tygodniu Dyrektor generalny Andrew Wilson został zapytany o możliwości „dynamicznego umieszczania reklam w tradycyjnych grach AAA”.

Pomysł jest podobno już badany, ale „wciąż jest na tym froncie” i firma będzie „bardzo przemyślana” jeśli chodzi o wdrożenie, zakładając, że posunie się naprzód z czymś takim:

„Mamy w firmie wewnętrzne zespoły, które obecnie zastanawiają się, w jaki sposób możemy wdrożyć bardzo przemyślane aplikacje w naszych grach”.

Chociaż EA technicznie rzecz biorąc ma już reklamy w wybranych tytułach i grach dostępnych na żywo (takich jak EA Sports FC 24), najnowsze komentarze dyrektora generalnego firmy po raz kolejny skupiają się na „personalizacji”.Wstaw reklamę dynamiczną” w połączeniu z bardziej „tradycyjnymi” wrażeniami z gier.

W tej samej odpowiedzi Wilson wyraził swoje przemyślenia na temat reklamowania własności intelektualnej „poza grami” – nawiązując do niedawnego sukcesu branży gier na froncie filmowym i telewizyjnym.

READ  Baldur's Gate 3 ożywia okazjonalne zapisy PS5