Niewiele słyszymy o silnikach gier stojących za najnowszymi tytułami Nintendo, ale dzisiaj jest trochę inaczej z kilkoma wiadomościami o nowym tytule Switcha, The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.
według Kopuła owsiana Dataminer (przez Przejdź na Nintendo), kontynuacja przygody Link wydaje się działać na silniku iteracyjnym Nintendo, nieformalnie zwanym „ModuleSystem”, tej samej kompilacji, która napędza nowsze wydania Switch, takie jak Splatoon 3 i Nintendo Switch Sports (i skorzystaj z technologii AMD FSR1 Spatial Enhancer).
„Nasza najlepsza jak dotąd nazwa to „ModuleSystem”… pod względem [Tears of the Kingdom] W środku wygląda zupełnie inaczej niż w Breath of the Wild. „
Pokazuje, jak wszechstronne mogą być silniki gier Nintendo – przeskakując od gier zespołowych online do tytułów wieloosobowych zorientowanych na tury, a następnie otwartej gry Zelda: Tears of the Kingdom.
To nie jedyna cecha wspólna nowych gier Zelda i Splatoon. W miniony weekend Nintendo zorganizowało specjalny Splatfest o tematyce Zelda, na którym prezentowano Siłę, Odwagę i Mądrość. Ostatecznie zwyciężyła drużyna Siła. Możesz dowiedzieć się więcej o tym wydarzeniu w naszej poprzedniej relacji:
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni