19 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wyciekły obraz BioShock 4 nie mówi nam nic o grze

Wyciekły obraz BioShock 4 nie mówi nam nic o grze

Do sieci wyciekło zdjęcie nadchodzącej głównej gry BioShock, choć nie mówi ono prawie nic na temat gry.

MP1 ST IGN opublikował obraz pobrany ze zwiastuna autorstwa artysty zajmującego się efektami wizualnymi pracującego dla wydawcy 2K. IGN poprosił 2K o komentarz.

Według serwisu zdjęcie zostało wzięte z prezentacji z 2021 roku, przedstawiającej wczesną wersję beta gry, więc ma już lata i prawdopodobnie nie odzwierciedla tego, czego fani mogą się spodziewać po premierze kolejnej gry BioShock.

Gra zawiera perspektywę pierwszoosobową oczekiwaną od poprzednich gier BioShock, a także podstawowy interfejs użytkownika i tzw. „pistolet rykoszetowy”. Widzimy coś, co wygląda na moce plazmidów w stylu BioShocka w postaci ikon, uruchamianych przez naciśnięcie przycisku zderzaka na kontrolerze. Trudno powiedzieć, jakie to moce, ale jedna z nich wygląda jak porażenie prądem, co może być bardzo podobne do BioShocka. Inny wyglądał jak stoper, więc być może istniały i nadal istnieją plany zatrzymywania czasu podczas gry.

Postać staje twarzą w twarz z czymś, co przypomina płonącą kulę umieszczoną na szczycie jakiegoś cokołu. Uwaga: na obrazku widnieje kryptonim Parkside, który odpowiada rokowi 2019 Kotaku Raport ujawnił tę samą nazwę kodową i niedawny wyciek nazw kodowych gier wideo w Epic Game Store.

2K ogłosiło nadchodzącą grę Kontynuacja BioShocka w 2019 r. Jest opracowywany w 2K Cloud Chamber, po tym jak początkowo pochodził ze studia wsparcia Halo Some Affinity. 2K nie nazwało jeszcze gry BioShock 4, więc nadal nie jest jasne, czy będzie to kontynuacja, prequel, czy może coś innego niż to, co było wcześniej.

Wiemy jednak, że akcja gry rozgrywa się w, jak to określiło 2K, „nowym, fantastycznym świecie”, więc nie spodziewajcie się powrotu do Rapture lub Columbii, czyli ustawień odpowiednio BioShock 1 i 2 oraz Bioshock Infinite.

READ  Apple Silicon to niewygodna prawda

Ken Levin, szef działu tworzenia oryginalnej gry BioShock, nie był zaangażowany w projekt. Po tym, jak Levin opuścił Irrational Games i zamknął studio, założył nową firmę deweloperską o nazwie Campfire Games, później nazwaną Ghost Story Games, aby pracować nad Judasem.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Możesz śledzić go na Twitterze pod adresem @wyp100. Możesz skontaktować się z Wesleyem pod adresem [email protected] lub poufnie pod adresem [email protected].