„Black Myth: Wukong”, oparty na chińskiej postaci mitologicznej i klasycznej powieści „Podróż na Zachód”, znalazł się na szczycie listy gier Steam z 1,4 milionami równoczesnych uruchomień zaledwie kilka godzin po premierze.
Firma Game Science, twórca gry „Black Myth: Wukong”, została założona w 2014 roku przez byłego pracownika Tencent, Feng Ji. Firma otrzymała wsparcie od kilku inwestorów, w tym chińskiego giganta technologicznego Tencent i wydawcy gier mobilnych Hero Entertainment.
Gra, której po raz pierwszy zapowiedziano w 2020 roku, zyskała światową uwagę jako najwyżej budżetowy tytuł w Chinach. Zamówienia w przedsprzedaży rozpoczęły się 8 czerwca, a gra zajmowała pierwsze miejsca na listach sprzedaży Steam w Chinach w tygodniu od 6 do 13 sierpnia.
Wtorkowa publikacja odbiła się szerokim echem także w kraju, a w mediach społecznościowych „Black Myth: Wukong” zyskał popularność. Hashtag zajął drugie miejsce w Weibo, popularnym chińskim serwisie mikroblogowym, gromadząc 1,7 miliarda wyświetleń.
Zapisać się Tutaj.
Doniesienia: Liam Moe i Casey Hall, redakcja: Louise Heavens
Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.
„Introwertyk. Ewangelista alkoholu. Ekspert od mediów społecznościowych. Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik Twittera”.
More Stories
JP Morgan spodziewa się w tym roku obniżyć stopę bazową o 100 punktów bazowych
Krokodyl i rekin pożarły prehistoryczną krowę morską, odsłaniając skamielinę
W obliczu rosnącego zaufania Demokratów Harris i Walls wyruszają w podróż autokarową po Gruzji