Jednak podczas gdy OpenAI zachęca Hollywood do zastosowania tej technologii, jednym z pierwszych podmiotów, które ogłosiło swoje zainteresowanie, jest firma zarządzająca marką WHP Global, która obecnie udziela licencji na markę Toys „R” Us sklepom takim jak Macy’s, a także bada większe sklepy. Prawie w każdym sklepie Macy’s znajduje się obecnie dział z markowymi zabawkami, ale zazwyczaj jest to kilka nędznych alejek z zabawkami, a nie magazyny z zabawkami, które kiedyś były spełnieniem dziecięcych marzeń.
Chociaż niektóre nagłówki opisują tę reklamę jako pierwszą reklamę wyprodukowaną przy użyciu Sory z OpenAI, Komunikat prasowy Nie oznacza to, że będzie on emitowany gdziekolwiek indziej niż Toysrus.comchoć w zeszłym tygodniu miał on także premierę przed publicznością złożoną z dyrektorów agencji reklamowych na festiwalu Cannes Lions 2024 we Francji.
PR-owiec nie próbuje też twierdzić, że został stworzony w całości przez sztuczną inteligencję. Według reżysera Nicka Klefrova, agencja kreatywna Native Alien, która wyprodukowała ten materiał, nad filmem pracowało „około tuzina osób”, które dodatkowo zastosowały „korygujące efekty wizualne”. Sora doprowadził nas do około 80-85% drogi. Napisane w dniu X:
Wygląda na to, że Native Outside ponownie wykorzystało poprzednie ujęcie, które stworzyli z Sorą w ramach projektu Toys „R” Us. Oto firmowy warsztat naprawy rowerów Pojawiło się w marcuw porównaniu do finalnie poprawionego klipu:
Ujawnienie: Vox Media, spółka matka The Verge, ma umowę dotyczącą technologii i treści z OpenAI.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni