Nie miało to większego znaczenia dla sprzedawców detalicznych, którzy wykorzystali wczesne wyprzedaże świąteczne, aby spróbować wyładować produkty, zanim większość kupujących wybrała kostiumy na Halloween. Zauważyła jednak, że kupujących motywują okazje, niezależnie od ich celu. Po dwóch latach ograniczonych czasowo rabatów kupujący pokazują, że są gotowi do zawarcia okazji.
marki na pokładzie. „Robimy dużo”, powiedział producent rowerów Specialized na swojej stronie internetowej, mówiąc klientom, że mogą „dużo zaoszczędzić”.
Rakuten, platforma internetowa, która oferuje kupującym oferty i nagrody, powiedziała, że udział detalisty w promocjach w Czarny piątek i Cyber poniedziałek był „największy w ciągu ostatnich trzech lat”.
Natalie Rodriguez, lat 47, która pracuje w Departamencie Skarbowym stanu Indiana, powiedziała, że produkty na sprzedaż nie były tym, co chciała zaoferować na Boże Narodzenie.
„Naprawdę zdaję sobie sprawę z tych transakcji, które się teraz pojawiają. Myślę, że dobrze jest zobaczyć, kto pierwszy dostanie moje pieniądze. Czy korzystam z tego, ponieważ wiem, że to była umowa?
„Podczas wyprzedaży na Amazonie miałem w koszyku 150 rzeczy i oszczędzałem je na później, ale nie widziałem nic, co mogłoby się równać z tym, co uważałem za ofertę z okazji Czarnego Piątku. Kiedy byłem dzieckiem, Czarny Piątek był bardzo tani , na przykład 80 lub 90 procent zniżki. Większość rzeczy, które widziałem, miała 30 i 40 procent zniżki na niektóre produkty. To jest jak „Nie, po prostu przejdę”, zwłaszcza jeśli nie jest to podstawa. Crest Whitestrips były dużo, ale teraz ich nie potrzebuję.
„Wszystko, co dostałem, to karta podarunkowa o wartości 50 USD z premią w wysokości 10 USD”.
Przyjedź na czas, w końcu
Od lat, w dużej mierze zachęcani przez Amazon, konsumenci są przyzwyczajeni do szybkiej wysyłki – często w ciągu dwóch dni lub krócej. Pandemia to odwróciła. Niedobory kierowców i zapasów oznaczały, że ludzie musieli planować z wyprzedzeniem.
W tym roku eksperci branżowi nie spodziewają się kolejnego statku. Pracowników dostawczych i magazynowych jest aż nadto, aby sprostać zapotrzebowaniu. Nadawcy powinni być w stanie dostarczyć 110 milionów paczek dziennie, prawie 20 milionów więcej, niż kupujący mogą się spodziewać, Według ShipMatrixfirma konsultingowa.
„Ze względu na doświadczenia z globalnymi łańcuchami dostaw w ciągu ostatnich kilku lat ludzie wydłużają sezon świąteczny na dłuższy okres” – powiedział Jamil Ghani, wiceprezes Amazon Prime.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych