Według niezidentyfikowanego stanowego regulatora jakości powietrza długoterminowy program redukcji emisji może doprowadzić do 50-procentowego wzrostu cen benzyny w Kalifornii w ciągu dwóch lat.
we wrześniu, Kalifornia Rada ds. Zasobów Powietrza (CARB), główny stanowy organ regulacyjny ds. ochrony środowiska, informuje, że ceny gazu będą rosły w przyszłym roku o około 50 centów za galon, a następnie co roku będą rosły, aby pomóc w wysiłkach na rzecz czystego powietrza. Podwyżka cen nie uwzględnia obowiązującego w państwie podatku od gazu.
Republikańska senator stanowa Janet Nguyen, jedna z najbardziej krytycznych jastrzębi podatkowych w legislaturze, powiedziała Fox News Digital, że „tajna” podwyżka podatków „ukarałaby większość Kalifornijczyków”.
Dealerzy samochodowi rzucają zimną wodę na opcje pojazdów elektrycznych zamiast na benzynę: „Nie będę czuć się bezpiecznie”
„Ludzie z klasy średniej i o niskich dochodach nie mogą sobie pozwolić na benzynę do szkoły, pracy, na zakupy czy do lekarza” – powiedział Nguyen. „Nikt o tym nie wie. Myślę, że ludzie myślą, że to tylko podatek, więc nie znają różnicy między podatkiem węglowym a podatkiem stanowym. To prawie jak podatek od podatku”.
Raport przewiduje, że ceny benzyny wzrosną w związku z… Reformy norm dotyczących paliw niskoemisyjnych Utworzone w 2007 r., w przyszłym roku wzrosną o 47 centów, a w 2026 r. – o 52 centy. Ceny oleju napędowego mogą w tym roku wzrosnąć o 59 centów, a w ciągu dwóch lat o 66 centów. Prognozy długoterminowe wskazują, że w latach 2031–2046 cena benzyny może wzrosnąć o 1,15 dolara, a oleju napędowego o 1,50 dolara za galon, a cena paliwa do silników odrzutowych wzrośnie o 1,21 dolara.
W grudniowym raporcie pracownicy Zarządu Lotnictwa nazwali prognozy wyższych cen gazu „niekompletnymi”, skupiając się zamiast tego na oszczędnościach dla kierowców w miarę przechodzenia na pojazdy elektryczne.
Sprzedaż samochodów hybrydowych rośnie wraz ze spadkiem popytu na samochody elektryczne
Raport pojawia się po sfinalizowaniu w zeszłym miesiącu przez CARB nowych przepisów wymagających szybkiego odejścia od tradycyjnego transportu napędzanego ropą naftową. Do zeroemisyjnych alternatyw Realizując kompleksową agendę klimatyczną. CARB zidentyfikował samochody osobowe, ciężkie ciężarówki, pociągi towarowe i statki portowe wymagające zmiany.
Kalifornia też Wycofywanie nowych samochodów napędzanych gazem oraz nałożenie obowiązku sprzedaży pojazdów w 100% elektrycznych do 2035 r. Od tego czasu prawie 20 innych stanów przyjęło te zasady, co oznacza, że nakaz ten w pewnym stopniu dotknie ponad 40% kraju.
Nabywców konkurencyjnego pojazdu elektrycznego Tesli na SU7 może czekać miesięczne oczekiwanie
Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o Fox Business
Szerokie wysiłki stanu na rzecz elektryfikacji sektora transportu są częścią zobowiązań klimatycznych Kalifornii przedstawionych przez Newsom dwa lata temu. Zgodnie z planem kraj pracuje nad stopniowym uniezależnianiem się od paliw kopalnych, wdrażaniem zielonej energii, ograniczeniem emisji gazów cieplarnianych o 85% do 2045 r. i zmniejszeniem zapotrzebowania na ropę naftową aż o 94%.
„Możemy rozwiązać ten kryzys klimatyczny, jeśli skupimy się na dużych, odważnych krokach niezbędnych do ograniczenia zanieczyszczeń” – powiedział gubernator Gavin Newsom w sierpniu 2022 r.
Thomas Catenacci z Fox News przyczynił się do powstania tego raportu.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych