Jedzenie picie
Wkrótce na rynku pojawi się nowa, przyprawiona linia Coca-Coli. Oto, co powinieneś wiedzieć.
Dzięki uprzejmości Coca-Coli
Czy wojny coca-colowe znów wybuchną?
Coca-Cola ogłosiła, że wkrótce wprowadzi na rynek swój pierwszy od ponad trzech lat nowy stały smak – „przyprawioną” wersję swojej oryginalnej receptury.
Sprawdzony konkurent Dr. Pepper „łączy charakterystyczny smak Coca-Coli z szeroką gamą orzeźwiających aromatów jagodowych i przyprawowych” – twierdzi gigant napojów gazowanych z Atlanty. W zależności od dnia.
Coca-Cola Spiced będzie dostępna w wersji klasycznej i bez cukru od 19 lutego w standardowych puszkach 12-uncjowych, 12-pakach puszek, 10-pakowych minipuszkach, butelkach 20-uncjowych i sześciopakach puszek. Butelki półlitrowe i butelki 2-litrowe.
Ich etykiety zawierają fioletowe linie owinięte wokół jasnoczerwonego koloru napoju gazowanego.
„The Post” zwrócił się do przedstawicieli Coca-Coli z prośbą o komentarz.
Shaker Moin, szef marketingu Coca-Coli w Ameryce Północnej, nie tylko konkuruje ze słynnym Dr. Pepperem, twierdzi, że cały rynek przeżywa ożywienie.
„Jeśli przejdziesz do półek, zobaczysz, że ilość przypraw wzrosła ze względu na zmieniające się gusta konsumentów. Zdaliśmy sobie sprawę, że może to być dla nas szansa. ” Powiedział Associated Press.
„Czy możemy zamówić coś, co jest już częścią naszej receptury i dostarczyć ciekawy i niepowtarzalny profil smakowy, który przypadnie do gustu kolejnemu pokoleniu konsumentów?” On myślał.
Coca-Cola Spiced jest następstwem wprowadzenia na rynek w 2022 roku Coca-Cola Creations, inicjatywy mającej na celu przyciągnięcie młodszych pokoleń.
W ramach tej kampanii firma stworzyła osiem limitowanych edycji smaków z kolorowymi etykietami z nutami kokosa, truskawki i arbuza.
Najnowszym z nich jest napój „Happy Tears” składający się z soli i minerałów, który można kupić wyłącznie za pośrednictwem TikTok do 17 lutego.
Jeśli chodzi o Cola-Cola Spiced, Moeen powiedział, że przygotowanie napoju zajęło tylko siedem tygodni w porównaniu ze zwykłym procesem trwającym rok.
„Konsumenci poruszają się szybciej. Rynek postępuje szybciej” – wyjaśnił. „Musimy być szybsi niż prędkość rynku”.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych