NOWY JORK (WABC) — W piątek na stacji New York Penn Station znów będą kursować New Jersey Transit i Amtrak, ale z pewnymi opóźnieniami.
Doszło do niego po zawieszeniu usług na prawie dwie godziny w związku z porannym szczytem, a także po zawieszeniu usług na prawie trzy godziny podczas wieczornego lotu w czwartek.
W piątek rano osoby dojeżdżające do pracy znów musiały się wahać po tym, jak pociąg NJ Transit utknął w tunelu Penn Station w Nowym Jorku, a efekt domina przerodził się w falę opóźnień i odwołań pociągów zarówno NJ Transit, jak i Amtrak.
Według NJ Transit połączenia kolejowe do i z stacji Penn Station w Nowym Jorku zostały wznowione, z opóźnieniami sięgającymi do 45 minut z powodu problemów z przewodami napowietrznymi Amtrak.
Amtrak powiedział, że działa według zmodyfikowanego rozkładu lotów, a w piątek rano opóźnienia sięgały nawet 60 minut.
Przed publikacją w piątek rano sytuacja Amtraka miała już trudny początek, w związku z czym kilka pociągów zostało odwołanych „z powodu wcześniejszych przerw w świadczeniu usług” oraz konieczności konserwacji sprzętu i zmiany przydziału personelu. Ogłoszenia o odwołaniu niektórych pociągów pojawiały się przez całe popołudnie.
Zmiany wprowadzono po katastrofalnym dniu przerw i odwołań usług kolejowych w czwartkowe popołudnie w korytarzu północno-wschodnim.
Usługi NJ Transit i Amtrak zostały zawieszone tuż przed godziną 15:00 w czwartek z powodu problemów z zasilaniem. Wadliwy wyłącznik automatyczny spowodował ten powszechny problem, powodując przerwę w dostawie prądu na torach między stacjami New York Penn Station i Newark Penn Station.
Według NJ Transit niepowiązany pożar, który miał miejsce w okolicy, wymagał skomplikowanych napraw.
Był to ostatni z serii wypadków, które negatywnie dotknęły pasażerów kolei. We wtorek pasażerowie NJ Transit i Amtrak borykali się z opóźnieniami i odwołaniami z powodu problemów z linią napowietrzną, które miały miejsce rano, a później pociąg utknął przed stacją Penn.
NJ Transit i dyrektor generalny Kevin Corbett wydali w piątkowe popołudnie następujące oświadczenie, nazywając te kwestie „niedopuszczalnymi”.
„Jesteśmy tak samo sfrustrowani jak nasi klienci i wyraźnie powtarzanie się tych problemów oraz ich wpływ na jakość życia naszych klientów jest niedopuszczalny. W szczególności w związku z dzisiejszym incydentem umieściliśmy kierowników utrzymania kolei na stacji Newark Penn, aby sprawdzili pociągi w świetle wydarzeń” – powiedział Corbett. „Niedawno przedmiotowy pociąg został dokładnie sprawdzony przed wyjazdem z Newark, łącznie z pantografem, i nie stwierdzono żadnych usterek”. „Kontynuujemy współpracę z firmą Amtrak w celu ustalenia pierwotnej przyczyny niedawnej fali wypadków w korytarzu północno-wschodnim (NEC), do których zalicza się szereg problemów. „Na przykład firma Amtrak stwierdziła, że wczorajszy wypadek był spowodowany przez jeden z jej wyłączników automatycznych”. Wpływ na zasilanie między Filadelfią a New Haven. Możemy powiedzieć, że codziennie kursuje około 700 pociągów po setkach mil torów „Na kolei 11”. linie wyposażone w ten sam sprzęt, a zdarzenia te mają miejsce głównie na tym odcinku toru NEC między Newark a Nowym Jorkiem, w dalszym ciągu zapewniamy firmie Amtrak pomoc w rozwiązaniu problemu”.
Przeczytaj także | MTA wstrzymuje budowę metra Second Avenue ze względu na chwilową przerwę w ustalaniu opłat za zatory komunikacyjne
Josh Eniger ma szczegółowe informacje na temat tymczasowego wstrzymania budowy.
———-
* Otrzymuj wiadomości od naocznych świadków
* Więcej wiadomości z Manhattanu
* Wyślij nam informacje o nowościach
* Pobierz aplikację abc7NY, aby otrzymywać najświeższe informacje
Prześlij wskazówkę lub pomysł na historię do Eyewitness News
Czy masz wskazówkę dotyczącą najświeższych wiadomości lub pomysł na historię, którą powinniśmy opisać? Wyślij to do Eyewitness News, korzystając z poniższego formularza. Jeśli załączysz film lub zdjęcie, obowiązują Warunki korzystania.
Prawa autorskie © 2024 WABC-TV. Wszelkie prawa zastrzeżone.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych