22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twórcy Sonic Superstars wyjaśniają, dlaczego w końcu rezygnują z Green Hill Zone

Twórcy Sonic Superstars wyjaśniają, dlaczego w końcu rezygnują z Green Hill Zone

Od kilku lat franczyza Sonic ma problem z Green Hill Zone. Jasne, początkowy poziom oryginalnego Sonic the Hedgehog z 1991 roku jest kultowy, ale wydawało się, że Blue Blur powraca na Green Hill, gdy Star Wars powraca na Tatooine.

Fani Sonica grali w poziomy ustawione w Green Hill Zone w Sonic Generations z 2011 roku, Sonic Forces i Sonic Mania w 2017 roku oraz w zeszłorocznych Sonic Origins i Sonic Frontiers. Ale w Sonic Superstars – nowo ogłoszonej grze Sonic z grafiką 3D i kooperacją dla czterech graczy – seria w końcu przyspiesza i odchodzi od klasycznych poziomów, które widzieliśmy raz po raz. W wywiadzie dla IGN producent serii Sonic, Takashi Iizuka, powiedział, że Sonic Superstars będzie pełne nowych lokacji.

„W Sonic Mania Green Hill Zone trochę się zmieniło” – powiedział Iizuka przez tłumacza. I nawet Sonic Origins, mamy Green Hill jako część Sonic the Hedgehog. Ale to, co chcieliśmy zrobić z Sonic Superstars, to naprawdę stworzyć coś nowego i wyruszyć tam i stworzyć zupełnie nowe wyspy, które możesz odkrywać jako Sonic… my Chciałem zabrać Sonica [the] Całkowicie nowe wyspy North Star i pozwól Sonicowi szaleć w tym nowym środowisku. Chcieliśmy więc stworzyć zupełnie nowe miejsca, w których Sonic mógłby wejść w ten nowy tytuł”.

Zgadza się – nie ma Green Hill, nie ma fabryki chemicznej, nie ma poziomów, które widziałeś w poprzednich grach 2D Sonic. Jednak Sonic Superstars ma powrócić do Sonic Foundation z perspektywy rozgrywki. Ogłoszenie Segi dla Sonic Superstars mówi, że ruchy, fizyka i sterowanie Sonic będą znajome dla długoletnich fanów, a Iizuka wyjaśnił również, w jaki sposób Superstars to powrót do klasyki.

Chcieliśmy stworzyć zupełnie nowe miejsca, w których Sonic wejdzie w ten nowy tytuł


„Jedną z rzeczy, które chcieliśmy zrobić, było upewnienie się, że naprawdę mamy korzenie tej klasycznej rozgrywki. Jestem pewien, że klasyczna rozgrywka polega na tym, że grasz jako Sonic, skaczesz, dostajesz piłkę i atakujesz wrogów. Pierwszy rzeczą, którą zespół zrobił, było powtórzenie tej klasycznej rozgrywki”. Bardzo dokładnie. Kiedy grasz w Sonic Superstars, przechodzisz przez podstawową klasyczną pętlę gry Sonic. Skaczesz, wchodzisz do piłki, pokonujesz wrogów i idziesz do przodu ”.

READ  Palworld ma za sobą wspaniały weekend, sprzedając 5 milionów egzemplarzy i wyprzedzając Cyberpunk 2077 na liście najchętniej granych gier na Steamie

Ale nie będziesz grać tylko jako Sonic. Sonic Superstars wprowadza lokalną kooperację dla czterech graczy, w której gracze mogą wybierać między Sonic, Tails, Knuckles i Amy Rose. Dodatkowe postacie zachowują unikalne działania, których można oczekiwać od serii: Tails może latać, Knuckles może ślizgać się i wspinać, a Amy może używać swojego młota.

Klasyczne podejście zostanie również przeniesione do fabuły w Sonic Superstars. Iizuka powiedział, że w historii nie będzie lektora ani dużo tekstu. Zamiast tego – w klasycznym stylu Genesis – historia rozwinie się po prostu obserwując, jak postacie poruszają się i wchodzą ze sobą w interakcje między poziomami.

Obszar Green Hill pokazany tutaj w Super Smash Bros. Ultimate. To odrębny obszar. Źródło obrazu: Smash Bros. wiki.

Oczywiście największą różnicą, którą od razu zauważysz między Sonic Superstars a 16-bitowymi oryginałami, jest grafika. Sonic Superstars wykorzystuje estetykę 3D, którą widzieliśmy wcześniej w sekcjach Classic Sonic gier, takich jak Sonic Generations i Sonic Forces. Ale teraz cała gra jest budowana wokół tego stylu, który, jak powiedział Iizuka, zapewni nowe możliwości rozgrywki.

„To klasyczny 2D Sonic, ale ponieważ używamy modeli 3D do tworzenia świata i postaci. W trybie rozgrywki 2D jesteśmy w stanie robić rzeczy, których wcześniej nie mogliśmy robić. Więc czasami wysyła postać z powrotem do świata. Może. Przekształci postać, obróci postać w sposób, którego nie możemy zrobić z klasycznym wyglądem i grafiką pikselową. Lub może to być walka z bossem, którą będziemy mieli w tym rodzaju przestrzeni 3D. Są wszystkie te rzeczy, które możemy zrobić, ponieważ mamy modele 3D, nawet jeśli mamy rozgrywkę i format gry 2D, ale jesteśmy w stanie grać i robić rzeczy, których nie mogły klasyczne tytuły Genesis i Game Gear. „

Sonic Superstars zmierza na PlayStation 5, PS4 i Xbox Series X | S, Xbox One, Nintendo Switch i PC tej jesieni.

READ  Tester Apple twierdzi, że jest „zszokowany” zestawem słuchawkowym AR / VR, mówi Giant Development Leap

Logan Plant jest niezależnym pisarzem dla IGN zajmującym się grami wideo i wiadomościami rozrywkowymi. Ma ponad siedmioletnie doświadczenie w branży gier z mniejszymi liniami w IGN, Nintendo Wire, Switch Player Magazine i Lifewire. Możesz go znaleźć na Twitterze @LoganJPlant.