26 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twitter podnosi cenę niebieskiej subskrypcji z 2,99 USD do 4,99 USD miesięcznie

Twitter ma nowy dźwięk tweeta

Ludzie często wyrażają zdziwienie, że Twitter jest darmowy, ale dla niektórych tak nie jest – Twitter Blue Uruchomiony w zeszłym roku w kilku krajach, z dodatkowymi funkcjami dla każdego, kto chce zapłacić 2,99 USD miesięcznie. Dziś serwis poinformował abonentów, że podnosi cenę (przez Matt Navarra) oraz w Stanach Zjednoczonych, Skaka do nawet 4,99 USD miesięcznie. Prawdopodobnie nie rozbije to kieszeni maniaków informacji, którzy zdecydują się płacić za usługę, która nadal zawiera reklamy w ich kanale, ale może to wystarczyć, aby ludzie zadali sobie pytanie, czy warto.

Dodatki w pakiecie Twitter Blue są bardzo przydatne (okno Cofnij tweety, aby poprawić błędy ortograficzne, dostosowywalny pasek nawigacyjny, lista najpopularniejszych artykułów udostępnianych przez osoby, które obserwujesz, oraz Dostęp do artykułów bez reklam W witrynach, w tym krawędź) do trywialnych (możliwość wyboru spośród ikon różnych aplikacji) do wątpliwych (Zdjęcia profilu sześciokątnego NFT).

W wiadomości e-mail do użytkowników zespół Twitter Blue podkreśla, że ​​wyższa stawka „pomaga nam kontynuować tworzenie niektórych funkcji, o które prosiłeś, ulepszać istniejące funkcje, które już kochasz, i utrzymać naszą misję wspierania dziennikarstwa”.

Cena subskrypcji Twitter Blue wzrasta do 6,99 miesięcznie w Australii, 6,49 miesięcznie w Kanadzie, 6,99 w Nowej Zelandii i 4,99 USD w USA.

Nowe ceny subskrypcji Twitter Blue.
Zdjęcie: Twitter

Warto zauważyć, że nie wspomniał jednak o Elonie Musku Firma właśnie obwiniała go o niższe przychody w drugim kwartale w porównaniu do roku poprzedniego. trzymaj teraz próbuję się wydostać Jego umowa nabycia Twittera za 44 miliardy dolarów, ale w szczęśliwszych czasach podobno to zrobił Przedstawiamy ideę usługi abonamentowej na czas nieokreślony poza Blue Kto pomyślał, że pewnego dnia może przyciągnąć ponad 100 milionów subskrybentów.

Wyższa cena dotyczy już nowych subskrybentów, ale w przypadku wczesnych użytkowników Twitter twierdzi, że będą oni zablokowani w pierwotnej cenie do października i mogą spodziewać się szansy na anulowanie co najmniej 30 dni przed wejściem w życie nowej ceny.

Aby nadal płacić klientom, e-mail Twitter Blue zapewnia „płytniejsze wrażenia z czytania” w biznesie, a także inne funkcje, które mają zostać uruchomione w Twitter Blue Labs. Jeden z powodów, dla których mogę tam być przynajmniej do października, jeśli nie później, również nie jest wymieniony w e-mailu: Edytowalne tweety. Wygląda na to, że Twitter przyspieszył rozwój funkcji pod kierownictwem Parag Agrawal, a ponieważ funkcja została już ogłoszona i przetestowana, mogę się doczekać, aby zobaczyć, czy zostanie włączona jako funkcja Twitter Blue w momencie premiery.