27 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Twitter na krótko wprowadził „oficjalne” szare znaczniki wyboru. Potem Elon Musk zmienił zdanie

Twitter na krótko wprowadził „oficjalne” szare znaczniki wyboru.  Potem Elon Musk zmienił zdanie



CNN Biznes

Zamiast tego nowy tag weryfikacyjny, mający na celu lepszą znajomość znanych kont na Twitterze, stał się najnowszym źródłem chaosu w firmie pod rządami nowego właściciela Elona Muska.

Zaledwie kilka godzin po ukazaniu się funkcji Musk nagle powiedział w środę, że „zabił” nową szarą plakietkę weryfikacyjną, zaprojektowaną do oznaczania kont rządowych, głównych marek i mediów, podsycając zamieszanie w jednej z najbardziej wpływowych firm mediów społecznościowych na świecie.

Nowa plakietka składająca się z szarego znacznika wyboru i słowa „oficjalny” umieszczonych pod uchwytami kont Twittera, Organizacji Narodów Zjednoczonych i mediów, w tym CNN, została po raz pierwszy wprowadzona we wtorek wieczorem.

Funkcja została stworzona, aby odróżnić „wybierz” zweryfikowane konta od niebieskich znaczników wyboru, które według Twittera wkrótce zaoferuje użytkownikom płacącym za 8 USD miesięcznie, napisała na Twitterze Esther Crawford, dyrektor ds. zarządzania produktami firmy.

Nowe insygnia zaczęły pojawiać się w środę wczesnym rankiem. Ale późnym rankiem użytkownicy zaczęli zauważać, że plakietka zniknęła.

„Właśnie ją zabiłem”, napisał na Twitterze Musk w odpowiedzi na tweeta o zniknięciach. Musk dodał: „Pamiętaj, że Twitter zrobi wiele głupich rzeczy w nadchodzących miesiącach. Zachowamy to, co działa, a zmienimy to, co nie”.

Kilka minut później Crawford został zmuszony do wyjaśnienia, co miał na myśli Musk.

„Oficjalne nazewnictwo jest nadal wydawane w ramach uruchomienia TwitterBlue – na początek skupiamy się tylko na podmiotach rządowych i komercyjnych” – napisał Crawford na Twitterze. „Widziałem, jak wspominał o tym, że w tej chwili nie koncentrujemy się na dawaniu jednostkom „oficjalnej” etykiety”.

Mimo to wszystkie konta, w tym NASA, CNN i ONZ, zostały do ​​środy po południu pozbawione „oficjalnych” nazw, co zwiększyło zamieszanie.

Doświadczenie w czasie rzeczywistym podkreśla improwizowany styl zarządzania Muska, który swobodnie stosował w całej firmie w pierwszych tygodniach jego posiadania.

W ostatnich dniach Twitter i Musk spotkały się z powszechną krytyką planu firmy, aby zmienić znaczenie niebieskiego znacznika wyboru z identyfikowania potwierdzonych osób, zwłaszcza osób publicznych. W kierunku nowego znaczenia wskazującego, że użytkownik zapłacił za Twitter BlueUsługa subskrypcji firmowej.

Eksperci ds. bezpieczeństwa wyborczego ostrzegają, że źli aktorzy mogą zapłacić za niebieski znacznik wyboru, a następnie zmienić swoje nazwy wyświetlane, aby podszywać się pod urzędników państwowych lub inne wiarygodne źródła informacji.

Po tym, jak wydawało się, że funkcja jest gotowa do uruchomienia w weekend, Twitter postanowił później opóźnić publikację do końca semestru, jak wcześniej podało CNN. Również w weekend Musk obiecał, że konta przyłapane na nieujawnionej kradzieży tożsamości zostaną trwale zbanowane bez ostrzeżenia, co odwróciło wcześniejsze obietnice, że tak zwane „permabans” będą niezwykle rzadkie.

Twitter powiedział we wtorek wieczorem, że aby rozwiązać niepewność, które konta na jego platformie zostały zweryfikowane – w przeciwieństwie do tych, którzy płacą 8 USD miesięcznie za niebieski znacznik wyboru na swoich profilach – firma wprowadzi szary znacznik wyboru jako część „ oficjalna” etykieta.

Wcześniej zrzut ekranu Wysłane przez Crawforda pokazało, jak będzie wyglądać nowa etykieta. Zrzut ekranu przedstawiał prywatny profil konta na Twitterze, który zawierał standardowy niebieski znacznik wyboru obok wyświetlanej nazwy, a także szary znacznik wyboru i słowo „Oficjalny” pod uchwytem konta.

„Nie wszystkie wstępnie zweryfikowane konta otrzymają „oficjalną” ocenę, a etykieta nie jest dostępna do zakupu” Crawford ćwierkanie Wtorek. „Konta, które zostaną otrzymane, obejmują konta rządowe, firmy komercyjne, partnerów biznesowych, główne media, wydawców i niektóre osoby publiczne”.

Crawford potwierdził również, że następna opcja zapłaty za niebieski znacznik wyboru nie będzie obejmować wymogu weryfikacji tożsamości.

Crawford: „Będziemy nadal eksperymentować ze sposobami rozróżniania typów kont” Powiedział.