Toyota Motor Corporation. (TM) – Pobierz raport Toyota Motor Corporation Który Wprowadzenie na rynek pierwszego amerykańskiego samochodu elektrycznego bZ4x w kwietniu miał pecha przez ostatni rok.
Pomimo wprowadzenia na rynek zupełnie nowego samochodu elektrycznego, aby konkurować z Teslą (TSLA) – Pobierz raport Tesli Inc.twierdza (F) – Uzyskaj raport Ford Motor CompanySilniki ogólne (GM) – Pobierz raport General Motors A Volkswagen z wielką niecierpliwością doświadczył w tym samym czasie kilku niepowodzeń.
Kiedy firma wprowadziła bZ4x, którego cena detaliczna producenta wynosi 42 000 USD, firma ogłosiła już 17-procentową redukcję całkowitej kwietniowej produkcji, a następnie ogłosiła, że zmniejszy produkcję firmy o 10% w maju z powodu problemów z łańcuchem dostaw . .
Firma ogłosiła również, że czas, w którym nowy bZ4x będzie „dostępny tylko w wybranych przypadkach i w bardzo ograniczonych ilościach”.
Rozpoczęły się problemy z instalacją
Toyota 13 kwietnia wydała przypomnienie o niezgodności z wymogami bezpieczeństwa 460 000 pojazdów składających się z 10 modeliw tym niektóre hybrydy, ale nie bZ4x, aby naprawić problem z oprogramowaniem związany z systemem kontroli stabilności pojazdu, zgodnie z oświadczeniem.
Tego samego dnia japoński producent samochodów ogłosił drugie wycofanie związane z bezpieczeństwem związane z 4000 Samochody Lexus NX 2022 Do naprawy przednich amortyzatorów zamontowanych na panelach nadwozia, które mogą stracić niektóre spawy punktowe, powiedziano w oświadczeniu. Nieprawidłowe spawanie może w końcu spowodować oddzielenie amortyzatora od miejsca mocowania, powodując utratę stabilności jazdy i zwiększone ryzyko kolizji.
Idź do obserwowania
Na początku tego roku 24 lutego Toyota Wydał wycofanie 37 000 swoich pojazdów C-HR z 2021 r. Dla czujnika radarowego używanego przez system przedzderzeniowy, który mógł nie zostać prawidłowo skonfigurowany. W takim przypadku system nie będzie działał bez wskaźnika ostrzegawczego kierowcy i może zwiększyć ryzyko kolizji w określonych sytuacjach drogowych.
26 stycznia Toyota ogłosiła niezgodność Przypominamy 42 000 hybryd Venza 2021 Tylne kierunkowskazy mogą przyciemnić się lub zatrzymać, gdy pada deszcz lub samochód jest myty. Stan ten może nie spełniać federalnych norm bezpieczeństwa i może spowodować, że kierowcy nie będą świadomi kierunkowskazów lub aktywują światła awaryjne, co grozi kolizją.
Jednak niedługo po wprowadzeniu bZ4x koła prawie zaczęły spadać z pierwszego elektrycznego samochodu Toyoty. na serio. firma 23 czerwca wydał wezwanie bezpieczeństwa dla bZ4x, który po niskim przebiegu może poluzować wszystkie śruby osi na kołach do momentu, w którym koła mogą odłączyć się od pojazdu. Oderwane koło lub koła mogą spowodować utratę kontroli nad pojazdem i zwiększone ryzyko wypadku. W oświadczeniu podano, że wycofanie obejmuje 260 samochodów.
Ostatni problem dotyczący 46000 pojazdów
Ostatnie wycofanie pojazdu w zakresie bezpieczeństwa miało miejsce następnego dnia w June 24 obejmuje 46 000 samochodów 2022 Tundra, w tym HEV, w USA pojazdy mają pewne nakrętki na zespole tylnej osi, które z czasem mogą się poluzować, a w niektórych przypadkach odpaść, co może spowodować oddzielenie się podzespołu półosi od osi. Jeśli podzespół odłączy się całkowicie od osi, może to wpłynąć na stabilność pojazdu i skuteczność hamowania, zwiększając ryzyko kolizji.
Oświadczenie mówi, że dealerzy Toyoty sprawdzą i ponownie dokręcą nakrętki kołnierza osi, aw niektórych przypadkach elementy związane z osią mogą zostać wymienione na podstawie wyników kontroli.
W 2021 roku Toyota stała się najlepiej sprzedającym się samochodem w Stanach Zjednoczonych z ponad 1,9 miliona sprzedanych pojazdów, wyprzedzając Forda, który sprzedał ponad 1,8 miliona pojazdów. Według Statista.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych