Steven Zenner/SOPA Images/LightRocket/Getty Images
Torby Trader Joe, dostępne w kolorze niebieskim, czerwonym, zielonym i żółtym, w zeszłym tygodniu szturmem podbiły media społecznościowe.
Nowy Jork
CNN
—
Mała płócienna torebka Trader Joe, która kosztuje mniej więcej tyle samo, co paczka gum do żucia, jest sprzedawana w Internecie za prawie 200-krotność ceny detalicznej.
Torby Trader Joe, dostępne w kolorze niebieskim, czerwonym, zielonym i żółtym, w zeszłym tygodniu szturmem podbiły media społecznościowe, zdobywając ponad 11 milionów wyświetleń na Tik Toku. pomimo Niektóre sklepy podobno ustaliły limity Według pracowników sklepów, w zależności od tego, ile osób może kupić jednorazowo, klienci gromadzą się w sklepach w całym kraju i wykupują jak najwięcej torebek o wartości 2,99 dolarów.
Od Trader Joe's
Mała płócienna torba Tradera Joe staje się wirusowa.
Niektórzy odsprzedawali torby na platformach handlu elektronicznego, takich jak eBay i Facebook Marketplace. Do niedzielnego popołudnia w serwisie eBay pojawiły się setki mini torebek, których ceny wahały się od 5 do 500 dolarów.
„Jako sprzedawca naturalną rzeczą było dla mnie przekonanie, że te torby się sprzedają” – powiedział jeden z użytkowników serwisu eBay, który sprzedaje cztery torby materiałowe we wszystkich dostępnych kolorach za 145 dolarów lub w najlepszej ofercie. Według ich strony sprzedali już osiem z nich i nadal mają jeden w swoim sklepie. „Myślę, że była to produkcja limitowana” – dodał sprzedawca.
Według strony innego sprzedawcy, który oferuje zestaw czterech toreb za 499,99 USD lub najlepszą ofertę, jeden zestaw został wyprzedany, a pozostały dwa.
Nie jest jasne, czy te torby rzeczywiście zostały sprzedane po reklamowanej cenie, ponieważ użytkownicy serwisu eBay mogli składać oferty niższe od ofert początkowych.
Pracownik sklepu w Iowa powiedział CNN, że torby były dostępne tylko przez tydzień, zanim zostały wyprzedane, a następna dostawa spodziewana jest dopiero we wrześniu.
Inny pracownik oddziału w New Jersey powiedział, że szał klientów zaczął się około dwa tygodnie temu, a niektórzy klienci świąteczni kupują je z wyprzedzeniem. „Klienci to uwielbiają. Dużo kupują” – powiedziała. „Zbliżają się Święta Wielkanocne i robią wspaniałe kosze dla dzieci”.
Powszechne sceny w sklepach Trader Joe przypominają zeszłoroczny chaos związany z Pucharem Stanleya: w grudniu firma Target wprowadziła na rynek limitowaną walentynkową kolekcję Pucharów Stanleya. Kupujący skakali po przedmiotach, w niektórych przypadkach całkiem dosłownie. I to był dowód Udokumentowane w filmach TikTok Pokazało to, jak ludzie ustawiali się w kolejce przed sklepami Target, czekając na pośpiech, by złapać produkty. Od tego czasu Stanley’a Przeformułowała wprowadzane na rynek produkty Żeby było mniej bałaganu.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych