Steven Zenner/SOPA Images/LightRocket/Getty Images
Torby Trader Joe, dostępne w kolorze niebieskim, czerwonym, zielonym i żółtym, w zeszłym tygodniu szturmem podbiły media społecznościowe.
Nowy Jork
CNN
—
Mała płócienna torebka Trader Joe, która kosztuje mniej więcej tyle samo, co paczka gum do żucia, jest sprzedawana w Internecie za prawie 200-krotność ceny detalicznej.
Torby Trader Joe, dostępne w kolorze niebieskim, czerwonym, zielonym i żółtym, w zeszłym tygodniu szturmem podbiły media społecznościowe, zdobywając ponad 11 milionów wyświetleń na Tik Toku. pomimo Niektóre sklepy podobno ustaliły limity Według pracowników sklepów, w zależności od tego, ile osób może kupić jednorazowo, klienci gromadzą się w sklepach w całym kraju i wykupują jak najwięcej torebek o wartości 2,99 dolarów.
Od Trader Joe's
Mała płócienna torba Tradera Joe staje się wirusowa.
Niektórzy odsprzedawali torby na platformach handlu elektronicznego, takich jak eBay i Facebook Marketplace. Do niedzielnego popołudnia w serwisie eBay pojawiły się setki mini torebek, których ceny wahały się od 5 do 500 dolarów.
„Jako sprzedawca naturalną rzeczą było dla mnie przekonanie, że te torby się sprzedają” – powiedział jeden z użytkowników serwisu eBay, który sprzedaje cztery torby materiałowe we wszystkich dostępnych kolorach za 145 dolarów lub w najlepszej ofercie. Według ich strony sprzedali już osiem z nich i nadal mają jeden w swoim sklepie. „Myślę, że była to produkcja limitowana” – dodał sprzedawca.
Według strony innego sprzedawcy, który oferuje zestaw czterech toreb za 499,99 USD lub najlepszą ofertę, jeden zestaw został wyprzedany, a pozostały dwa.
Nie jest jasne, czy te torby rzeczywiście zostały sprzedane po reklamowanej cenie, ponieważ użytkownicy serwisu eBay mogli składać oferty niższe od ofert początkowych.
Pracownik sklepu w Iowa powiedział CNN, że torby były dostępne tylko przez tydzień, zanim zostały wyprzedane, a następna dostawa spodziewana jest dopiero we wrześniu.
Inny pracownik oddziału w New Jersey powiedział, że szał klientów zaczął się około dwa tygodnie temu, a niektórzy klienci świąteczni kupują je z wyprzedzeniem. „Klienci to uwielbiają. Dużo kupują” – powiedziała. „Zbliżają się Święta Wielkanocne i robią wspaniałe kosze dla dzieci”.
Powszechne sceny w sklepach Trader Joe przypominają zeszłoroczny chaos związany z Pucharem Stanleya: w grudniu firma Target wprowadziła na rynek limitowaną walentynkową kolekcję Pucharów Stanleya. Kupujący skakali po przedmiotach, w niektórych przypadkach całkiem dosłownie. I to był dowód Udokumentowane w filmach TikTok Pokazało to, jak ludzie ustawiali się w kolejce przed sklepami Target, czekając na pośpiech, by złapać produkty. Od tego czasu Stanley’a Przeformułowała wprowadzane na rynek produkty Żeby było mniej bałaganu.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych