- McDonald’s rozszerza swoje testy z Krispy Kreme na ponad 150 restauracji w Louisville i Lexington w stanie Kentucky.
- W październiku zeszłego roku dziewięć restauracji McDonald’s zaczęło sprzedawać pączki Krispy Kreme, aby sprawdzić, jak wrażenia z menu wpłyną na ich działalność.
- Sieć burgerów opiera się również na kawie – częstym parowaniu z bułeczkami – aby zachęcić gości do częstszych odwiedzin.
Na tym zdjęciu przeszklone ciasto Krispy Kreme widać 12 maja 2022 r. W Daly City w Kalifornii.
Justina Sullivana | Obrazy Getty’ego
McDonald’s będzie sprzedawać pączki Krispy Kreme w ponad 150 lokalizacjach w Kentucky od przyszłego miesiąca przez ograniczony czas.
Jest to przedłużenie wstępnych testów giganta fast foodów ze słodyczami. W październiku dziewięć restauracji McDonald’s w Louisville zaczęło sprzedawać pączki Krispy Kreme. Większy test ma na celu ocenę zapotrzebowania klientów i zrozumienie, w jaki sposób uruchomienie na dużą skalę wpłynie na działalność restauracji.
Od 21 marca klienci McDonald’s w wybranych lokalizacjach w rejonach Louisville i Lexington będą mogli kupić glazurowane Krispy Kremes, polewę czekoladową z posypką oraz ciasteczka nadziewane lukrem czekoladowym. Desery będą dostępne przez cały dzień i można je zamawiać na miejscu, w restauracji, przez aplikację McDonald’s oraz na dowóz.
McDonald’s wprowadził już drobne poprawki z poprzedniego testu, który nie pozwalał klientom zamawiać pączków na dostawę i zawierał pączki wypełnione jagodami zamiast kremu czekoladowego. Ale ekspansja sugeruje, że początkowy eksperyment był przynajmniej w pewnym stopniu skuteczny w zwiększaniu ruchu pomimo wyzwań makroekonomicznych.
Konsumenci ograniczają wydatki na restauracje, ponieważ inflacja wywiera presję na ich budżety. Ale Krispy Kreme i McDonald’s odnotowały w ostatnich kwartałach wysoką sprzedaż.
McDonald’s odnotował wzrost ruchu w USA w drugiej połowie roku, przełamując trend w branży dzięki tanim ofertom. Sieć burgerów opiera się również na kawie – częstym parowaniu z bułeczkami – aby zachęcić gości do częstszych odwiedzin. A Krispy Kreme był w stanie podnieść ceny bez szkody dla sprzedaży, ponieważ konsumenci są skłonni zaszaleć na niedrogich smakołykach, takich jak świeżo upieczone pączki.
Krispy Kreme korzysta z modelu „piasta i szprychy”, który pozwala im na efektywne tworzenie i dystrybucję smakołyków. Centra produkcyjne, które są albo sklepami z pączkami, albo fabrykami, codziennie wysyłają świeże pączki do punktów sprzedaży detalicznej, takich jak sklepy spożywcze i stacje benzynowe.
Dyrektor operacyjny Krispy Kreme, Josh Charlesworth, powiedział w styczniu na konferencji ICR, że testy McDonald’s wykazały, że sieć pączków może codziennie dostarczać świeże dostawy do restauracji. Ponadto kierownictwo firmy odmówiło podania dalszych szczegółów na temat postępów w testach.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych