22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Tesla chce 15 000 USD za pakiet wydajności Model S Plaid

Tesla chce 15 000 USD za pakiet wydajności Model S Plaid

Niezależnie od tego, co możesz myśleć o Tesli, musisz przyznać, że Model S w kratę Dziki: 1020 koni mechanicznych, 1,9 sekundy od 0 do 60 mil na godzinę, a Tryb paska przeciąganiaKonfiguracja rejestru Czas okrążenia na torze Nürburgring. To sześcioosobowy supersamochódRysunek EV. Największym problemem Plaida było jednak to, że brakowało mu zarówno hamulców, jak i opon Przytrzymaj formularz ponownie aby osiągnąć swój pełny potencjał. Tesla wydaje się o tym wiedzieć i wydała lekarstwo w postaci pakiet wydajności Dla modelu S w kratę. Ale to będzie cię kosztować.

Gdybyś przeoczył:

Dostępne do zakupu w sklepie Tesla Store na stronie internetowej firmy lub za pośrednictwem aplikacji firmy, możesz otrzymać zestaw hamulcowy z ceramiki o wysokiej zawartości węglawydajne klocki hamulcowe, „Ścieżka-gotowy płyn hamulcowy, Opony 285/35R20 Goodyear Supercar 3R z przodu i opony Goodyear Supercar 3R 305/30R20 z tyłu. I jak zwykle firma wysuwa dość duże twierdzenia dotyczące pojemności opakowania. To w zasadzie wszystko Odblokowuje maksymalną prędkość 200 mil na godzinę:

Zaprojektowany z myślą o najlepszych wrażeniach na torze, pakiet gąsienic w Modelu S zapewnia stabilność przy dużych prędkościach, ekstremalną moc pokonywania zakrętów i powtarzalną siłę hamowania podczas jazdy z wysokimi osiągami, jednocześnie odblokowując maksymalną prędkość 200 mil na godzinę.

Pakiet Track obejmuje aluminiowe koła, opony przystosowane do jazdy po torze, płyn hamulcowy, nowe tarcze z węglika krzemu i jednoczęściowe zaciski z klockami Performance.

Nasze wirniki są wyposażone w technologię włókien ciągłych i są zbudowane w unikalnej matrycy 3D, aby zwiększyć wytrzymałość i skuteczniej zarządzać ciepłem. Aby zwiększyć trwałość, ceramiczna powłoka cierna pokrywa całą powierzchnię tarczy hamulcowej, zmniejszając pylenie, zużycie i korozję, jednocześnie poprawiając wyczucie pedału podczas codziennej jazdy.

Co ciekawe, Tesla pozwala na zakup hamulców węglowo-ceramicznych jako samodzielnej opcji, jeśli nie interesują Cię opony. Z historią wysuwania przez Teslę wielkich twierdzeń, które mogą, ale nie muszą, dojść do skutkuod 15 000 USD do 20 000 $ to dużo za hamulce i opony, które powinny być dostarczone z samochodem zaraz po wyjeździe. Co dziwne, Tesla nie wyjaśnia, dlaczego różnica w cenie pakietu wynosi 5000 USD. Myślę, że będziemy musieli po prostu poczekać i zobaczyć, co się stanie i kiedy Właściciele Plaida kupują pakiet i wystawiają go na próbę.

READ  Zespół Sonic słucha reakcji Frontiers, chce wznieść serię na „wyższe wyżyny”