5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ten sprzedawca pary to ocalałe wampiry z bronią

Ten sprzedawca pary to ocalałe wampiry z bronią

Główna grafika przez 20 minut do świtu pokazuje niektórych bohaterów przygotowujących się do stawienia czoła diabolicznym zagrożeniom.

obrazek: tak i tak

Ocaleni wampiry to bardzo prosta gotycka gra roguelike, która wkradła się do Steam Early Access pod koniec 2021 roku. Zacząłem eksplodowaćgra, która pozwala Jesteś Od tego czasu „Be Bullet Inferno” zebrało ponad 100 000 pozytywnych recenzji. Teraz ma brata duszy o imieniu 20 minut do świtu Rodzi to wszystkie ważne pytania: Co jeśli Ocaleni wampiry Miał broń? Odpowiedź brzmi, że będzie to kolejny hit na Steamie.

Chociaż nie jest tak duży jak Ocaleni wampiryA 20 minut do świtu Udało mi się wykuć sukces tego pierwszego dzięki małym, ale znaczącym poprawkom jego podstawowej formuły. Obie gry polegają na manewrowaniu po mapie 2D, aby przetrwać hordę wrogów, negocjując stały strumień losowych zamian ulepszeń. Ale gdzie jest walka? Ocaleni wampiry jest w 99% automatyczny, 20 minut do świtu Działa jak strzelanka dwudrążkowa z ograniczonymi pociskami komorowymi i regularnymi animacjami przeładowania.

Stworzony w ciągu kilku miesięcy przez solowego programistę Flanne i wydany w czerwcu, oparty jest na horrorze, ale zamienia grafikę pikselową w stylu 8-bitowym na klimaty anime lo-fi. Krzywa trudności jest również bardziej stroma. Podczas strzelania poruszasz się wolniej, przeładowanie zajmuje trochę czasu, a zamiast wskaźnika punktów życia, twoje życie jest reprezentowane przez kilka oddzielnych ikon serca (wraz z żyłami i regularnym pulsem). W tym przypadku większe wyzwanie oznacza większą skuteczność, a gdzie Ocaleni wampiry Czasami może poczuć się jak wojownik-robot, 20 minut do świtu Wymaga bardziej stałej czujności, szczególnie na początku każdej nowej rundy.

Zwiastun gry 20 Minutes Until Dawn

Na początku ścinasz roje stworzeń o wyglądzie małych demonów i demonicznych drzew. Późniejsze gargulce serpentyn Dołącz do miksu, a także do spotkań z mini bossami, które wymagają zmiany taktyki. Zbieranie pozostawionych przez nich run pozwala ci awansować I zdobywaj ulepszenia, takie jak magiczne lodowe sztylety, minismoki i oczywiście więcej pocisków i większy rozrzut broni (runy poza każdym biegiem są również wydawane na odblokowane permy i ulepszenia). Czasami wrogowie zabijają na początku dłużej 20 minut do świtu Może wydawać się ostrzejszy na krawędziach niż Bezproblemowa kroplówka dopaminy Ocaleni wampiryAle większe poczucie kontroli nad moją postacią i każdą rundą sprawia, że ​​wracam.

The HadesJak meta postęp To wciąż najfajniejsze miejsce, a wyższe poziomy przychodzą wcześniej i częściej. Istnieje również kilka dodatkowych postaci i broni startowej do odblokowania, które dają więcej miejsca na eksperymenty. Jak sama nazwa wskazuje, próbujesz przetrwać zegar, który odlicza od 20 minut (Ocaleni wampiry Trwa do 30 minuty. Dostępny jest nawet 10-minutowy tryb zip, w którym możesz doświadczyć pełnego przetrwania w tłumie w połowie czasu.

Często zdarza się, że niektóre podgatunki gier stale działają bardzo dobrze na Steam. wciąż w górze, 20 minut do świtu’s Godny uwagi jest wzrost meteorytu. Krzysztof Żukowski Zgłoś pełny mini-kurs na swoim blogupokazuje, jak wykonał wszystkie właściwe ruchy, aby wykorzystać płonący szlak Ocaleni wampiry. Ale szybko zauważa, że ​​to zadziałało tylko z tego powodu 20 minut do świtu Jest to fajna gra, która oferuje własny sprytny sposób na formułę. Tak i tak pracował na cześć Taktyki Final Fantasy Połączenie Taktyka Spiritlink Przez pięć lat, kiedy się zmienił, teraz poświęca cały swój czas na ciągłe aktualizowanie swojego zaskakującego sukcesu.

تحديث 0.7.4 Właśnie pojawił się 30 lipca, dodając nową postać o imieniu Luna, która może używać czarnych dziur do kontrolowania tłumów wrogów. Podobnie jak inspiracja dla wczesnego dostępu, to tak, jakby 20 minut do świtu Będzie się nadal poprawiać.

READ  Tom Brady został wysadzony w powietrze przez Nate'a Clementsa w 2001 roku