23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Taylor Swift założyła kapelusz podcastu New Heights na Coachellę

Taylor Swift założyła kapelusz podcastu New Heights na Coachellę

Travis Kelce i Taylor Swift byli w weekend na Coachelli. Fani i media były zszokowane, gdy zobaczyły najsłynniejszą parę na świecie przechadzającą się po tłumie ze zwykłymi ludźmi, gdy znajdowali się w pobliżu sceny Dom Dolla i Ice Spice oraz zostali zauważeni za kulisami podczas występu Bleachers.

Podczas występu Dom Douli, Kelsey na chwilę uniósł Szybkiego w powietrzeco nie powinno być zbyt zaskakujące, biorąc pod uwagę, że Kelce to zawodowy piłkarz mierzący 180 cm i ważący 250 funtów, ale nigdy nie można tego stwierdzić po… nagłówki the Przemieszcza Natchniony.

Ogólnie rzecz biorąc, był to wspaniały weekend dla Kelsey, która w czwartek ukończyła college. Uroczystość rozpoczęła się od wypicia piwa na scenie po otrzymaniu dyplomu i trwała dalej Restauracja sushi Zanim para wyruszy na pustynię. I w tym miejscu Kelsey mógł wymyślić nowy szał fitness dla par, który nazwano „Swift Lift”. Spodziewaj się wzrostu liczby wyszukiwań martwego ciągu w Google.

Jeszcze większe wrażenie robi fakt, że ostry koniec Chiefs stał się pierwszą osobą w historii, która kazała swojej dziewczynie założyć kapelusz, aby promować jego podcast. Podczas gdy Kelsey na noc założył kapelusz i okulary przeciwsłoneczne Happy Gilmore, Swift założył zielony kapelusz New Heights. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się, czy Swift jest prawdziwą kreatorką trendów w modzie, nawet matka Travisa i Jasona, Kelsey, nigdy w takiej nie była.

Taylor Swift i Travis Casey oglądają występ Ice Spice w Desert Tent w dolinie Coachella

Nie jest jasne, czy jest to stary kapelusz Kelce, czy ekskluzywny model Swifta, ponieważ nie ma w nim dostępnych zielonych kapeluszy Sklep z towarami New Heights. Pobłogosław wszystkich, którzy muszą odpowiadać na telefony Swifties z żądaniem natychmiastowego udostępnienia kapelusza.

READ  Wezwanie Taylor Swift do działania co 30 minut przyciąga 13 000 osób do witryny rejestracji wyborców