Maja Muldenhauer, kierownik studia z tyłu Cuphead DLC niedawno wspomniało, że najważniejszym priorytetem firmy jest dbanie o zdrowie i dobre traktowanie pracowników. W rzeczywistości Moldenhauer dała jasno do zrozumienia, że nie przejmuje się nawet opóźnieniami.
W rozmowie z IGN Opublikowano wczorajMoldenhauer szczerze mówiła o tym, jak mało dba o opóźnienia i ile czasu zajmuje ukończenie gry lub fragmentu DLC. Na przykład nadchodząca zawartość do pobrania Cuphead, Pyszne ostatnie danieZostał po raz pierwszy ogłoszony w 2018 roku z datą premiery w 2019 roku. Ale będzie to kilkakrotnie opóźniane, aby uniknąć kryzysu A potem z powodu covid.
Jednak Moldenhauer wyjaśnił: IGN Nie przeszkadza jej duże opóźnienie, ponieważ „zdrowie psychiczne powinno być na pierwszym planie” priorytetów studia.
„Najważniejszą rzeczą, szczególnie dzięki COVID, jest uszczęśliwienie wszystkich” – powiedział Moldenhauer IGN. „To są gry wideo. Nie spiesz się. Zdrowie psychiczne powinno być na szczycie i zajmować przestrzeń i czas, których potrzebujesz, szczególnie w ciągu ostatnich dwóch lat.”
„Powiemy:„ Jeśli gra trwa dłużej, to trwa dłużej. kogo to obchodzi?'”
G/O Media może otrzymać prowizję
Można by pomyśleć, że firma, która traktuje ludzi z szacunkiem i troską o ich zdrowie psychiczne, powinna być oczekiwana, a nie celebrowana, ale w obecnym świecie, w którym żyjemy, takie historie są żenująco rzadkie.
jeśli czytasz Kotaku lub inne strony z grami, Prawdopodobnie znasz już historie A Raporty o okropnych praktykach pracyA miesiące kryzysuA Mnóstwo zmęczenia w branży gier wideo. To tak powszechne, że kiedy szef studia szczerze mówi o zwracaniu uwagi na zdrowie psychiczne i dobre samopoczucie pracowników, nawet jeśli oznacza to opóźnienie gry lub DLC, aby lepiej traktować ludzi, może to wydawać się dziwną (ale miłą) anomalią. Myślę, że zasługuje na uwagę.
Według Moldenhauera stanowisko to w Cuphead Studio jest wynikiem historii, pracy, wcześniejszych doświadczeń małego zespołu i chęci robienia czegoś lepiej.
„Gdybyśmy mieli zaryzykować wszystko, byłaby to firma, z której moglibyśmy być dumni” – powiedział Moldenhauer.
„Będzie to firma zajmująca się wszystkim, połączenie wszystkich rzeczy, którymi zawsze byliśmy […] poszukiwany. Szanuj się, kochaj i wspieraj. Rzeczy, których nie dostaliśmy w naszej poprzedniej pracy. No cóż, zrobiliśmy, ale koniec końców wynik był ostateczny”.
Oprócz mentalności pracownika na pierwszym miejscu i chęci stworzenia lepszych warunków pracy, Cuphead Reżyser nie martwi się, jak dobrze sprzeda się nowe, nadchodzące i długo oczekiwane DLC, ani czy przyniesie jakiekolwiek pieniądze. Zamiast tego, zdobycie tego wspaniałego dzieła sztuki i podzielenie się nim ze światem w sposób, który nie prowadzi do wypalenia ani kryzysu, jest jedyną nagrodą, jakiej potrzebują.
Cuphead Długo oczekiwane i opóźnione DLC, Pyszne ostatnie danieA Zostanie wydany 30 czerwca.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni