5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Starfield wprowadzi „Nowe sposoby podróżowania” w przyszłym roku

Starfield wprowadzi „Nowe sposoby podróżowania” w przyszłym roku

Coraz mniej prawdopodobne wydaje się, że Starfield dostanie całkowicie Tą samą długowiecznością cieszyli się towarzysze z Bethesdy RPG, ale to nie zniechęca studia do dalszego majsterkowania przy podstawowej kosmicznej przygodzie – a ciekawym dodatkiem, który teraz potwierdziła Bethesda, jest to, że nadejdą „nowe sposoby podróżowania” w którymś momencie w 2024 r.

Bethesda stworzyła nowe sposoby podróżowania Aktualizacja została udostępniona na Reddicie Towarzyszy wypuszczeniu małej łatki usuwającej błąd „asteroidy domowej” gry Starfield – który przezabawnie spowodował, że niektórzy gracze byli nieustannie ścigani w całym Układzie Słonecznym przez uporczywie utrzymujące się kosmiczne skały.

„Ciężko pracowaliśmy nad wieloma zgłoszonymi przez Was problemami i spodziewamy się aktualizacji na początku przyszłego roku, która będzie zawierać dużą liczbę poprawek zadań „w toku”, takich jak FSR3 i „Poprawki zadań w toku są trudne naprawić, a my zbudowaliśmy nowy system, który naprawi te problemy bez konieczności cofania zapisu”.


Zagrajmy w Starfield – Higgs w kosmosie!

Jak dotąd całkiem interesujące, ale potem Bethesda zaczęła mówić o nowych rzeczach; „Ciężko pracujemy również nad wieloma… [the] Nowe funkcje, o które prosiłeś, od map miast, przez obsługę modów, po wszystkie nowe trasy podróży (bądź na bieżąco!) mniej więcej co sześć tygodni.

Niestety, na czym dokładnie mogą polegać te „nowe sposoby podróżowania”, pozostaje niejasne. Niekończące się ekrany ładowania Starfield były krytykowane za pozbawianie gry prawdziwego sensu eksploracji, wydaje się jednak mało prawdopodobne, aby Bethesda chciała lub była w stanie – biorąc pod uwagę ograniczenia silnika Starfield – usprawnić podróże kosmiczne w jakikolwiek znaczący sposób. Cokolwiek ma do zaoferowania – wybieram Lunar Scooters – nie spodziewam się usłyszeć niczego innego aż do nowego roku.

„Starfield łączy w sobie niemal niemożliwy zakres z klasyczną zdolnością Bethesdy do systematycznej fizyki, magnetycznych zadań pobocznych i dziwacznych winiet” – napisał zastępca redaktora naczelnego Eurogamer, Chris Tapsell w swojej trzygwiazdkowej recenzji na początku tego roku, „ale za cenę prostej eksploracji na rzecz na ogromną skalę.” „Nie ma nic, co by je łączyło”.

READ  1000 $ AI Vtuber „Waifu” oparty na Mori Calliope został „uśpiony”