Ale nadchodzą przyszłe podwyżki płac. Powiedział, że niekoniecznie będzie to dotyczyć pracowników w sklepach związkowych.
„Dzisiaj podejmujemy dalsze kroki, aby zaktualizować naszą wizję wynagrodzeń i świadczeń dla naszych partnerów, zwiększając inwestycje w wynagrodzenia… a we wrześniu podzielimy się dodatkowymi inicjatywami, które planujemy z partnerami Starbucks” – powiedział.
Schultz powiedział, że firma zainwestuje 200 milionów dolarów w pensje, sprzęt i szkolenia, oprócz innych korzyści, oprócz wcześniej ogłoszonych zobowiązań. Ogólnie rzecz biorąc, Starbucks planuje wydać w tym roku podatkowym około 1 miliarda dolarów na pracowników i poprawę obsługi klientów w sklepach.
Powiedział jednak: „Nie mamy takiej samej swobody, aby dokonywać tych ulepszeń w miejscach, w których istnieje związek lub są zorganizowane związki”, dodając, że prawo federalne „zabrania nam wprowadzania nowych płac i świadczeń w sklepach zaangażowanych w organizowanie związków. ”
To tylko niewielka część z około 8800 stron internetowych należących do amerykańskiej firmy. Ale Starbucks chce powstrzymać przepływ.
Schultz, który w zeszłym miesiącu objął stanowisko dyrektora generalnego po raz trzeci, przyznał, że pracownicy stoją w obliczu „ogromnej presji” w miarę wzrostu popytu. Sprzedaż w sklepach należących do firmy w Ameryce Północnej, które zostały otwarte od co najmniej 13 miesięcy, wzrosła o 12% w ciągu trzech miesięcy kończących się 3 kwietnia. W kwartale przychody regionu wzrosły o 17%. Akcje firmy podskoczyły o około 5% godzin po ogłoszeniu wyników.
Aby pomóc, firma oferuje więcej wsparcia oprócz tej wyższej pensji. Kilka przykładów: Od przyszłego miesiąca podwoisz czas szkolenia nowych baristów. W sierpniu zrobi to samo dla moderatorów zmianowych. Wprowadza również aplikację dla pracowników, aby zapewnić pracownikom łączność.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych