23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Sprzedawany Chevy C20 „Sky Lounge” z 1968 r. to jedyny sposób na podróżowanie tego lata

Sprzedawany Chevy C20 „Sky Lounge” z 1968 r. to jedyny sposób na podróżowanie tego lata

Letnie upały już nadeszły, co oznacza, że ​​jeśli nie zaplanowałeś wakacji, jest już za późno. A może nie, jeśli jesteś fanem aktywnego spędzania czasu na świeżym powietrzu, wycieczek samochodowych i biwakowania – ale nie w takim stylu jak namioty. Aktualnie włączone Przyprowadź Treyale To klasyczny Chevy C20 z 1968 r. wyposażony w fajny trzypoziomowy salonik Del Ray „Sky Lounge”.

Na podstawie ponad 600 (!) zdjęć w wykazie, samochód jest absolutnie oszałamiający. Niekoniecznie w jego stylu i profilu. Ciężarówka pokładowa wygląda jak jacht lądowy lub wielbłąd przerobiony na ciężarówkę transportową. Nie, seria kamperów C20 jest kusząca ze względu na to, jak dobrze utrzymana i czysta jest. Dodatkowo złoto-biała farba w połączeniu ze złotym winylowym wnętrzem i welinem nadają mu niemal niebiańską aurę.

To nie zaczęło się w ten sposób. Mam na myśli dość brutalne.

Ciężarówka to Chevy C20 CST Custom Camper z 1968 r. Pickup o masie 3/4 tony to edycja Golden Anniversary Edition, która została zamówiona jako nowa u dealera w Denver i jest w rodzinie od prawie 50 lat. Pierwszy właściciel pokochał i pielęgnował ciężarówkę od pierwszego dnia.

według Portal samochodów klasycznych, która zajmowała się pierwszą sprzedażą ciężarówki, właściciel poprosił dealera o pokrycie fabrycznego dywanika plastikiem po dostawie. Dywan pozostał bez zarzutu do czasu sprzedaży. Na zdjęciach BaT widać, że nie ma plastiku. Pierwotny właściciel zainstalował kamper, do czego zaprojektowano C20 Custom Campers, ale nie był on częścią pierwszej sprzedaży.

<em>Portal samochodów klasycznych</em>” src=”https://www.thedrive.com/uploads/2024/06/03/773.jpg?auto=webp&optimize=high&quality=70&width=1440″ style=”object-fit:cover;obiekt-położenie:centrum ;pozycja:bezwzględna;wstawka:0;szerokość:100%;wysokość:100%;maksymalna szerokość:100%”/></div>
</div>
<p><span class=Portal samochodów klasycznych

Silnik C20 składa się z 396ci V8, który wytwarza 235 koni mechanicznych i moment obrotowy 345 funtów na stopę. Ciężarówka z napędem na tylne koła jest wyposażona w trzybiegową automatyczną skrzynię biegów. W 1970 roku zainstalowano podwójne sakwy, aby zwiększyć zasięg jazdy. Inne ulepszenia i aktualizacje na przestrzeni lat obejmują podwójny wydech (1985), tył w proporcji 4:11 (1990) i ponownie tapicerowany fotel kierowcy (1990).

W 1991 roku ciężarówkę przemalowano, ponieważ fabryczny kolor zaczął blaknąć. Naturalnie użyto wyłącznie farby „Sikkens” zatwierdzonej przez Chevy. W tym samym roku zamontowano wytrzymały zaczep oraz nowy łańcuch rozrządu.

W przypadku zakupu przez obecnego właściciela w 2023 r. w ciężarówce zainstalowano właściwy Del Rey Sky Lounger Camper z 1966 r. i uwzględniono go w sprzedaży. Trzypoziomowy kamper oferuje wszystkie udogodnienia małego domu: w pełni wyposażoną kuchnię, łazienkę z prysznicem, stół jadalny/część wypoczynkową i część sypialną. Chociaż miejsce do siedzenia i spanie znajdują się w oddzielnych sekcjach, obie wydają się ciasnymi przestrzeniami dla osób szczupłych. Górny loft to miejsce, w którym warto się zatrzymać, a duże, panoramiczne okna nadają mu atmosferę obserwacyjną.

Przez lata pierwotny właściciel skrupulatnie spisywał historię samochodu. Dosłownie wszystkie rachunki, łącznie z kartą budowy samochodu. Obecny właściciel kontynuuje temat i dołącza dokumenty dotyczące kampera Del Rey z lat 60. XX wieku.

Zestaw C20-Del Rey, którego nie ma już w Kolorado, jest sprzedawany poza Kalifornią, ale ma tytuł i tablice z Montany. Kiedy pojawił się po raz pierwszy na liście, miał na liczniku 92 075 mil. Odczyt pokazuje teraz 94327. Obecny właściciel twierdzi, że dołożył „około” 1000 mil. Liczby te są niejasne, więc albo był inny właściciel, albo ciężarówką nadal jeździno, nawet po umieszczeniu jej na liście Gateway Classic Cars. To nie ma znaczenia. Biorąc wszystko pod uwagę, wygląda nieskazitelnie.

Aukcja BaT kończy się w piątek, 7 czerwca. Kiedy został sprzedany po raz pierwszy, ostatnia cena wywoławcza wynosiła 49 000 dolarów – i to była właśnie ciężarówka. Tym razem w pakiecie all inclusive nie ma rezerwacji. Niezależnie od ostatecznej oferty nowy właściciel otrzyma niemal idealną kapsułę czasu z podróżami kamperem w latach 60. XX wieku.