17 września, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Sonos, który wciąż próbuje naprawić zepsutą aplikację, zwalnia 100 pracowników

Sonos, który wciąż próbuje naprawić zepsutą aplikację, zwalnia 100 pracowników

W środę Sonos zwolnił około 100 pracowników. Jako pierwszy poinformował o tym Krawędź Sonos potwierdził to firmie Engadget. Największy ciężar uderzenia ponieśli rzekomo pracownicy działu marketingu firmy. Cięcia mają miejsce, gdy Sonos próbuje sprzedać publicznie swoje nowe słuchawki Ace i jednocześnie naprawić przebudowaną aplikację mobilną Sonos, co, jak przyznał dyrektor generalny Patrick Spence, było wynikiem jego nacisków na szybkość rozwoju.

Firma potwierdziła zwolnienia w oświadczeniu dla Engadget. „Podjęliśmy trudną decyzję o pożegnaniu prawie 100 członków zespołu reprezentujących 6% firmy” – stwierdził Spence w oświadczeniu. „To działanie było trudne, ale konieczne, aby zapewnić dalsze znaczące inwestycje w plan działania produktów Sonos jednocześnie przygotowując Sonos na długoterminowy sukces”.

Według doniesień firma „zamyka” także niektóre biura obsługi klienta, w tym jedno w Amsterdamie, które ma zostać zamknięte jeszcze w tym roku. Strona Sonos na LinkedIn Raporty Liczba pracowników firmy na całym świecie wynosi 1800, a podana w zestawieniu liczba 6% oznacza, że ​​liczba pracowników firmy wynosi około 1650 pracowników. Ostatnie zwolnienia w spółce, które miały miejsce w czerwcu 2023 roku, spowodowały zmniejszenie liczby pracowników o 7%.

Chociaż recenzja Engadget dotycząca nowych słuchawek Ace firmy była w dużej mierze imponująca, oczekiwana premiera urządzeń została w dużej mierze przyćmiona skargami dotyczącymi aplikacji. Uruchomienie aplikacji, która miała rozwiązać „problemy z wydajnością i niezawodnością” oraz przebudować platformę programistyczną „z nowoczesnymi językami programowania, które pozwalają nam szybciej wprowadzać więcej innowacji”, było katastrofą. Przyprawiało to o ból głowy najbardziej lojalnych klientów firmy i groziło spadkiem marki w miarę wchodzenia na nowe kategorie produktów. Opóźniło to nawet wprowadzenie na rynek dwóch nowych produktów, które były gotowe do użycia.

Nowa aplikacja Sonos na Androida, iOS i komputery stacjonarne została wprowadzona w maju bez podstawowych funkcji, takich jak wyłączniki czasowe i alarmy. Klienci zgłaszali problemy z rozmieszczeniem głośników w różnych pokojach, niektóre działały tylko sporadycznie, a także problemy z wykonywaniem innych podstawowych zadań. Inni nawet twierdzili, że często nie mogli załadować aplikacji za pierwszym razem.

READ  Google rozpoczyna trwałe usuwanie historii lokalizacji użytkowników Google
Trzyczęściowy zestaw zrzutów ekranu prezentujących nowy wygląd aplikacji Sonos w 2024 roku.

Sonosa

Aby dowiedzieć się, jak często aplikacja ulega awarii, wpisz Spence Oś czasu Aby to naprawić, we wpisie na blogu pod koniec zeszłego miesiąca. Lipiec i sierpień są poświęcone poprawie stabilności w miarę dodawania nowych produktów i wdrażania ulepszeń biblioteki muzycznej. Okno na sierpień i wrzesień poświęcone jest poprawie responsywności dźwięku, interfejsu użytkownika, stabilności i obsługi błędów. We wrześniu i październiku wprowadzone zostaną poprawki zapewniające spójność i niezawodność alertów oraz przywrócenie edycji list odtwarzania i kolejek. Poprawki ustawień również zostaną uwzględnione. (Fuu!)

W środowym oświadczeniu Spence’a na temat zwolnień stwierdził, że cięcia nie będą miały wpływu na pracę nad aplikacją. „Nasze ciągłe zaangażowanie w przywracanie aplikacji i zadowolenie naszych klientów pozostaje naszym najwyższym priorytetem i jesteśmy przekonani, że dzisiejsze działania nie będą miały wpływu na naszą zdolność dotrzymania tej obietnicy” – napisał dyrektor generalny.

Dzisiejsze ogłoszenie nie zostało dobrze przyjęte przez firmowy Reddit wspólnotaFirma wyraziła swoje duże niezadowolenie z problemów aplikacji od momentu jej uruchomienia. Niektórzy uważali, że ogłoszone dziś zwolnienia obejmą 100 pracowników, a wystarczyłoby zwolnienie jednego pracownika wysokiego szczebla. „Muszę przyznać, że nie byłem gotowy zwolnić Patricka Spence’a, ale każdy dyrektor generalny, który zostawia swoich pracowników samym sobie, a następnie podpisuje zwolnienie, jest osobą godną pogardy”. książki.

„Od czasu objęcia stanowiska dyrektora generalnego jedną z najważniejszych kwestii, na których szczególnie się skupiałem, była potrzeba szybszego działania Sonos” – powiedziała Spence podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników finansowych w lipcu. „Właśnie to skłoniło mnie do obietnicy przedstawienia firmy at co najmniej dwa nowe produkty rocznie — obietnicy, której dotrzymaliśmy.” Jednakże moje dążenie do szybkości działania aplikacji przyniosło odwrotny skutek.

Zaktualizowano, 14 sierpnia 2023, 16:56 ETTa historia została zaktualizowana w celu dodania oświadczenia dyrektora generalnego Sonos, Patricka Spence’a.

READ  Sony może dodać funkcję pomiaru temperatury do konsol PS5