Ubisoft skutecznie anulował remake Prince of Persia: The Sands of Time i wydaje się, że zaczyna od nowa według żebrowany.
Remake najpopularniejszego tytułu z serii został po raz pierwszy ujawniony wraz ze zwiastunem podczas wydarzenia Forward firmy Ubisoft we wrześniu 2020 roku. Wtedy gracze szybko skrytykowali go za kiepską oprawę graficzną.
Spowodowało to wiele opóźnień, a następnie projekt został skutecznie zdjęty z planszy i ponownie skierowany do rozwoju. Gra została pierwotnie skompilowana przez Ubisoft Pune w Indiach, ale po opóźnieniach rok wcześniej wróciła do rąk Ubisoft Montreal – który stworzył oryginalną grę.
według nowego Pytania i odpowiedzi dla programistów Opublikowany przez Ubisoft w środę projekt został skutecznie zrestartowany i jest „obecnie w fazie projektowania”.
NA Świergotkonto gry potwierdziło, że tytuł nie pojawi się na czerwcowym pokazie Ubisoft Forward Show, ale dodaje, że jest „bardzo żywy”, nawet jeśli powróci do „wczesnego etapu” rozwoju.
Kiedy Montreal przejął projekt, producent Jean-François Naud mówi, że przyjrzeli się opiniom społeczności i znaleźli własny sposób na zaprezentowanie gry. Dodaje, że gracze nie powinni spodziewać się więcej informacji o grze w tym roku.
Ubisoft wypuścił w przeszłości kilka tytułów, w szczególności „Skull & Bones”, który został po raz pierwszy ujawniony na targach E3 2017 i został całkowicie przeprojektowany na przestrzeni lat. Oczekuje się, że czerwcowy program w końcu poda nam datę premiery.
„Subtelnie czarujący nerd popkultury. Irytująco skromny fanatyk bekonu. Przedsiębiorca”.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni