Kolejnym sygnałem upadku czasopisma „Popular Science” było zaprzestanie publikowania swojego magazynu internetowego trzy lata po zamknięciu jego drukowanego wydania, które rozpoczęło się w 1872 roku.
Popular Science będzie w dalszym ciągu publikować artykuły i filmy na swojej stronie internetowej oraz będzie nadal produkować własny podcast „The Strangest Thing I Learned This Week”.
Od tego czasu magazyn cyfrowy ukazuje się jednak co kwartał Rozpoczęło się w 2021 rokuzaprzestało publikacji i nie będzie już pobierać opłat za prenumeratę – twierdzi Recurrent Ventures, spółka matka magazynu.
Jego najnowszy numer jest dostępny w InternecieZatytułowany „Fałszywy” Został opublikowany we wrześniu i zawierał artykuły na temat taksydermii, sztucznej inteligencji i fałszywych kryształów.
„Podobnie jak większość firm medialnych, Recurrent dostosowuje się do zmieniającego się krajobrazu swoich odbiorców” – stwierdziła we wtorkowym oświadczeniu Cathy Hebert, rzeczniczka firmy. „Bez względu na to, czy chodzi o zmieniające się wzorce w mediach społecznościowych, zwiększone zapotrzebowanie konsumentów na wideo, czy zmieniające się budżety reklamowe – które również coraz częściej przechodzą na wideo – jasne jest, że zmiany są stałym tematem”.
Decyzja zapadła jakieś dwa tygodnie później Poinformował o tym Axios, powołując się na anonimowe źródło Recurrent Ventures zwolniło 13 pracowników w Popular Science. Axios poinformował, że przy publikacji pozostało tylko pięciu członków redakcji.
Hibbert odmówiła potwierdzenia, ilu pracowników odeszło, ale przyznała, że „zmniejszy się zatrudnienie w wielu markach i zespołach operacyjnych”.
Jak niedawno ogłoszono, firma Recurrent Ventures przechodzi okres zmian Trzeci dyrektor generalny w ciągu trzech lat. To była firma Utworzono w 2021 roku Przez North Equity, firmę private equity, zarządzającą Popular Science, The Drive, Domino, Field & Stream i innymi mediami przejętymi przez North Equity.
Zamknięcie cyfrowego magazynu zasmuciło i rozgniewało niektórych byłych pracowników magazynu Popular Science, którzy zwracają uwagę, że bogata tradycja dziennikarstwa naukowego rozpoczęła się 151 lat temu i obejmowała artykuły Karola Darwina, Louisa Pasteura i Izaaka Asimowa.
Przez dziesięciolecia czasopismo Popular Science zajmowało się fotografią, poduszkowcami, wiatrakowcami, lotami kosmicznymi i walką o więcej miejsca na nogi w samolotach komercyjnych, a wszystko to z myślą o ogólnych zainteresowaniach czytelników. Nawet w ostatnich latach zdobył nagrody National Magazine Awards za „The Tiny Issue” o wszystkich sprawach małych w 2019 r. oraz „The Tiny Issue”. Problem z ciepłem„, w sprawie zmian klimatycznych, w 2022 r.
Magazyn był również znany z tworzenia fantazyjnych przepowiedni na temat przyszłości Dziwne projekty typu „zrób to sam”. Takich jak zmotoryzowany „traktor podwórzowy”, który można było zbudować z zestawu narzędzi i domowej roboty „wykrywacz samolotów”, który mógł wykryć samoloty wroga, wprowadzony po bombardowaniu Pearl Harbor.
„Jestem sfrustrowany, zły i przerażony, że właściciele zamknęli pionierską publikację, która w ciągu pięciominutowej rozmowy telefonicznej na Zoomie dostosowała się do 151 lat zmian” – napisała na LinkedIn była zastępca redaktora naczelnego Purbita Saha. . Jak dodała, została zwolniona 13 listopada.
„Mam kilku utalentowanych kolegów, którzy nadal będą tworzyć wiadomości, recenzje i podcasty dla popsci.com, ale PopSci przestanie istnieć” – napisała.
Cięcia nastąpiły po tym, jak National Geographic, inny szanowany magazyn naukowy, zwolnił pisarzy i innych pracowników w ramach serii zwolnień ogłoszonych w kwietniu, kilka miesięcy po zwolnieniu kilku starszych redaktorów w zeszłym roku. Inne media, w tym Buzzfeed, The Los Angeles Times, Vox Media i The Washington Post, również zwolniły pracowników.
Rick Edmonds, analityk ds. biznesu medialnego w Poynter Institute, szkole dziennikarskiej, powiedział, że koniec wydawania internetowego magazynu popularnonaukowego to kolejny krok „na drodze do znalezienia tańszej formy, która mogłaby zaangażować wiele osób. ” Czytelnicy.”
Stwierdził, że nazywanie tego „ostatnim krokiem przed cmentarzem” byłoby bezczelnością, ale dodał, że „odbudowa i zbudowanie bazy reklamowej” może być „trudne”.
Jacob Ward, były redaktor naczelny „Popular Science”, powiedział, że upadek internetowego magazynu „łamie mi serce”. Zauważył, że wczesne wydania drukowane miały na okładkach obrazy olejne, np. to, które trzyma w domu, przedstawiające mężczyznę w ubraniu ochronnym, przedstawionego na krawędzi żarzącego się wulkanu.
Powiedział, że popularnonaukowa jest „tak piękna, tak historyczna” i „prawdziwą skarbnicą amerykańskich popularnych publikacji intelektualnych”. wideo Opublikowano na LinkedIn. Powiedział jednak, że „to właśnie takie rzeczy wbija się w umysły ludzi, którzy zarabiają na życie”.
Joe Brown, który był redaktorem naczelnym w latach 2016–2020, powiedział, że pozbycie się magazynu utrudni ujednolicenie historii wokół wspólnego tematu, zapewniając kontekst, którego jego zdaniem brakuje w większości codziennego dziennikarstwa. Oznajmił, że obawia się, że pozostali pracownicy będą musieli „nakarmić bestię”, aby strona była aktualna.
Biorąc pod uwagę niedawne zwolnienia, „nie rozumiem, jak mogą utrzymać wszystko bez zmian” – powiedział.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni