Dostępna w cenie 4,99 USD przez ograniczony czas od wtorku, kanapka z kurczakiem Buffalo zawiera klasyczne składniki z niespodzianką: chrupiący kurczak rzucany ręcznie na bułce brioche z piklami, ale polany świeżym sosem, który jest mieszanką mleka ranczo. I gorący bawół.
Od tego czasu kanapka z kurczakiem była bardzo ważnym elementem dla Popeyes. W 2020 r. restauracje sieciowe, które były otwarte przez co najmniej 17 miesięcy, wzrosły o 13,8%, częściowo dzięki zainteresowaniu klientów kanapką z kurczakiem tej sieci.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku sprzedaż w sklepach otwartych od co najmniej 17 miesięcy spadła o 3%, wynika z opublikowanych we wtorek wyników finansowych. W Stanach Zjednoczonych sprzedaż w tych restauracjach spadła o 4,6%.
Ponieważ wysiłki konkurencji nadal wpływają na sprzedaż, Popeyes ma nadzieję, że Buffalo Ranch Chicken Sandwich przyciągnie klientów.
A w październiku Popeyes nawiązał współpracę z raperką Megan The Stallion, aby stworzyć pikantny sos, który ma dodać pikanterii do kanapek z kurczakiem i nuggetsów tej marki. Sell powiedział w lutym, że te nowe produkty pomagają przyciągnąć nowe zainteresowanie marką.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych