19 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Podcast Meghan Markle na Spotify jest już dostępny, a jej pierwszy gość może brzmieć bardzo znajomo

Podcast Meghan Markle na Spotify jest już dostępny, a jej pierwszy gość może brzmieć bardzo znajomo

Masy poznają „archetypy”.

Meghan Markle Niecierpliwie wyczekiwana seria podcastów Spotify oficjalnie zadebiutowała we wtorek z odcinkiem z udziałem Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, profesor Laury Kray i najlepszej przyjaciółki Meghan, świetnego tenisa. Serena Williams. Książę Harry również wyrusza na szybkie powitanie Williamsa, który wita go z angielskim akcentem.

Podcast „Archetypes” powstał we współpracy między firmą producencką Harry’ego i Meghan, Archewell Audio, a gigantem nadawczym, będzie zawierał w sumie 12 odcinków. W odcinku pierwszym Megan mówi, że „siedzi z jednymi z najmądrzejszych, najmądrzejszych, najsilniejszych kobiet i ludzi, których znam”, a także planuje przeprowadzić wywiady z ludźmi, których nigdy nie spotkała.

Gość w przyszłym tygodniu zaprezentuje plik „Świąteczna królowa” sama, piosenkarka Mariah Carey. Zwiastun na początku odcinka na Spotify ujawnił również głos producentki i aktorki Mindy Kaling, a także komika i gospodarza talk show Ziwe.

Pierwszy odcinek został wydany pięć miesięcy po rzeczniku Archewell Audio Potwierdzono na HuffPost W marcu księżna zaprezentuje swoją pierwszą serię podcastów tego lata.

Księżna Sussex, W marcu teaserWyjaśnienie wprowadzenia.

„Jestem Megan, a to są „Prototypy”: podcast, w którym analizujemy, badamy i obalamy etykiety, które próbują powstrzymać kobiety – mówi były przedstawiciel „Garnitur” w krótkim klipie.

– Będę rozmawiać z kobietami, które doskonale wiedzą, jak te figuratywne figurki kształtują nasze powieści – dodaje księżna. A ja porozmawiam z historykami, żeby zrozumieć, jak się tu dostaliśmy. „Oryginalne modele”. prawie.”

Książę i księżna Sussex podpisali Radzenie sobie ze Spotify W grudniu 2020 r., zaledwie kilka miesięcy po podpisaniu podobnej ogromnej umowy na produkcję treści dla Netflix.

W komunikacie prasowym udostępnionym wówczas przez Spotify, firma stwierdziła, że ​​celem Archewell Audio było podkreślenie różnorodnych dźwięków i stworzenie „programów, które podnoszą na duchu i bawią publiczność na całym świecie”.