W poniedziałek osoby dojeżdżające do pracy na Penn Station stanęły w obliczu kolejnego koszmaru związanego z transportem.
Usługi tranzytowe w New Jersey do i z głównego węzła komunikacyjnego Manhattanu zostały tymczasowo zawieszone w godzinach szczytu w poniedziałkowy wieczór – to już czwarty raz w ciągu niecałego tygodnia, gdy osoby dojeżdżające do pracy są obciążone opóźnieniami i odwołaniami.
NJ Transit za najnowszy problem obwinia „problemy z przewodem napowietrznym Amtrak w jednym z tuneli nad rzeką Hudson”.
Usługi zostały wstrzymane około 19:00, ale wznowione 30 minut później – aczkolwiek z godzinnymi opóźnieniami – ogłosił w serii tweetów NJ Transit.
Zakłócenia w ruchu pociągów zdenerwowały pasażerów.
Jeden z pasażerów wracających do domu w Linden nazwał w zeszłym tygodniu „pierdolonym koszmarem” i powiedział, że jest „naprawdę zdenerwowany” ciągłymi zakłóceniami na NJ Transit.
„To było naprawdę okropne” – stwierdziła Jordan Garcia, kosmetolog, która borykała się z ciągłymi problemami z obsługą.
„Powiedziałam teraz mojemu przyjacielowi: «Nawet nie wiem, czy jutro pójdę do pracy, bo nie wiesz, czy będziesz pracować, czy nie»” – powiedziała 29-latka.
Inny wściekły podróżnik chciał po prostu wrócić do Florham Park.
„Cały dzień byłem zły… nie z powodu przejścia granicznego, ale cały dzień byłem zły i chcę wrócić do domu” – powiedział 45-letni Karl, łagodząc swój gniew.
„A potem przyjechałem tutaj, było już późno i teraz jestem jeszcze bardziej zły”.
Hannah Ahn, specjalistka ds. zasobów ludzkich, jechała do Nowego Jorku z Princeton, kiedy powiedziano jej, że jej pociąg się zatrzyma. Ona i inni kolarze pozostali na torach przez ponad godzinę.
„Podnosicie nasze ceny i nie robicie nic, aby je poprawić” – stwierdził 25-latek.
Na usługi Amtrak również miały wpływ problemy z okablowaniem, ponieważ wszystkie pociągi kursujące między Nowym Jorkiem a Filadelfią doświadczały opóźnień.
W ubiegły wtorek połączenia kolejowe w Pensylwanii zostały spowolnione z powodu zakłóceń w ruchu pociągów, a problemy ze sprzętem spowodowały, że w czwartek i ponownie w piątek pasażerowie utknęli w obliczu wzrostu temperatury.
Agencja za problemy, które miały miejsce pod koniec tygodnia, obwiniała wadliwe okablowanie elektryczne.
Problemy z usługami przypominają tak zwane „piekielne lato” w 2017 r., kiedy pasażerowie w Pensylwanii musieli mierzyć się z koszmarem za koszmarem, spowodowanym awarią zasilania Amtraka.
Pasażerowie mieli w przeszłości do czynienia z uziemionym pociągiem New Jersey Transit w 2017 r., wykolejeniem Amtraka w następnym roku oraz problemami z serwerem/sygnałem w ostatni wieczór sylwestrowy.
Problemy w Pensylwanii mogą zalać pasażerów pociągu i autobusów PATH Hoboken.
Amtrak i NJ Transit długo wytykają się nawzajem – urzędnicy obwiniają opóźnienia i zawieszenie usług rozpadającego się sprzętu obu agencji i przestarzałego okablowania.
Carl, mieszkaniec Florham Park, mający dość, powiedział obu agencjom: „Napraw to, napraw to”.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych