23 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pociągi do i ze stacji Penn w Nowym Jorku zostały zawieszone w godzinach szczytu wieczornego

Pociągi do i ze stacji Penn w Nowym Jorku zostały zawieszone w godzinach szczytu wieczornego

W poniedziałek osoby dojeżdżające do pracy na Penn Station stanęły w obliczu kolejnego koszmaru związanego z transportem.

Usługi tranzytowe w New Jersey do i z głównego węzła komunikacyjnego Manhattanu zostały tymczasowo zawieszone w godzinach szczytu w poniedziałkowy wieczór – to już czwarty raz w ciągu niecałego tygodnia, gdy osoby dojeżdżające do pracy są obciążone opóźnieniami i odwołaniami.

NJ Transit za najnowszy problem obwinia „problemy z przewodem napowietrznym Amtrak w jednym z tuneli nad rzeką Hudson”.

Usługa New Jersey Transit na Penn Station zostanie zawieszona w godzinach szczytu w dniu 24 czerwca 2024 r. Kevin C. Downs dla New York Post
Zagubieni pasażerowie czekają na stacji Penn w związku z opóźnieniami. Kevin C. Downs dla New York Post

Usługi zostały wstrzymane około 19:00, ale wznowione 30 minut później – aczkolwiek z godzinnymi opóźnieniami – ogłosił w serii tweetów NJ Transit.

Zakłócenia w ruchu pociągów zdenerwowały pasażerów.

Jeden z pasażerów wracających do domu w Linden nazwał w zeszłym tygodniu „pierdolonym koszmarem” i powiedział, że jest „naprawdę zdenerwowany” ciągłymi zakłóceniami na NJ Transit.

„To było naprawdę okropne” – stwierdziła Jordan Garcia, kosmetolog, która borykała się z ciągłymi problemami z obsługą.

„Powiedziałam teraz mojemu przyjacielowi: «Nawet nie wiem, czy jutro pójdę do pracy, bo nie wiesz, czy będziesz pracować, czy nie»” – powiedziała 29-latka.

Obsługa wjazdów i wyjazdów z Penn Station została wznowiona około 30 minut później. Kevin C. Downs dla New York Post

Inny wściekły podróżnik chciał po prostu wrócić do Florham Park.

„Cały dzień byłem zły… nie z powodu przejścia granicznego, ale cały dzień byłem zły i chcę wrócić do domu” – powiedział 45-letni Karl, łagodząc swój gniew.

„A potem przyjechałem tutaj, było już późno i teraz jestem jeszcze bardziej zły”.

Hannah Ahn, specjalistka ds. zasobów ludzkich, jechała do Nowego Jorku z Princeton, kiedy powiedziano jej, że jej pociąg się zatrzyma. Ona i inni kolarze pozostali na torach przez ponad godzinę.

„Podnosicie nasze ceny i nie robicie nic, aby je poprawić” – stwierdził 25-latek.

NJ Transit za tymczasowe wstrzymanie usług obwinia „problemy z okablowaniem antenowym” w tunelu nad rzeką Hudson. Kevin C. Downs dla New York Post

Na usługi Amtrak również miały wpływ problemy z okablowaniem, ponieważ wszystkie pociągi kursujące między Nowym Jorkiem a Filadelfią doświadczały opóźnień.

W ubiegły wtorek połączenia kolejowe w Pensylwanii zostały spowolnione z powodu zakłóceń w ruchu pociągów, a problemy ze sprzętem spowodowały, że w czwartek i ponownie w piątek pasażerowie utknęli w obliczu wzrostu temperatury.

Agencja za problemy, które miały miejsce pod koniec tygodnia, obwiniała wadliwe okablowanie elektryczne.

To już czwarty raz w ciągu ostatniego tygodnia, kiedy osoby dojeżdżające do pracy na Penn Station muszą stawić czoła opóźnieniom lub odwołaniom. Kevin C. Downs dla New York Post

Problemy z usługami przypominają tak zwane „piekielne lato” w 2017 r., kiedy pasażerowie w Pensylwanii musieli mierzyć się z koszmarem za koszmarem, spowodowanym awarią zasilania Amtraka.

Pasażerowie mieli w przeszłości do czynienia z uziemionym pociągiem New Jersey Transit w 2017 r., wykolejeniem Amtraka w następnym roku oraz problemami z serwerem/sygnałem w ostatni wieczór sylwestrowy.

Problemy w Pensylwanii mogą zalać pasażerów pociągu i autobusów PATH Hoboken.

Amtrak i NJ Transit długo wytykają się nawzajem – urzędnicy obwiniają opóźnienia i zawieszenie usług rozpadającego się sprzętu obu agencji i przestarzałego okablowania.

Carl, mieszkaniec Florham Park, mający dość, powiedział obu agencjom: „Napraw to, napraw to”.