Ilustracja THR/Charlie Gallay/Getty Images
W piątek Writers Guild of America spotkała się ponownie z dyrektorami generalnymi oraz negocjatorami studiów i streamerów podczas maratonu sesji negocjacyjnej, w wyniku której nie udało się osiągnąć porozumienia, chociaż osoby znające się na kierownictwie twierdziły, że poczyniono postępy.
Rozmowy trwały do nocy trzeciego dnia, kiedy negocjatorzy związkowi spotkali się z grupą czołowych liderów firm, w tym Bobem Igerem z Disneya, Davidem Zaslavem z Warner Bros. Discovery, Donną Langley z NBCUniversal i Tedem Sarandosem z Netfliksa w biurach Alliance of Motion Picture and Producenci telewizyjni. W Sherman Oaks. Według źródeł spotkanie rozpoczęło się o 11:00 czasu pacyficznego i zakończyło o 20:45.
Obie strony poczyniły duże postępy [engaged in] Źródło ze strony administracji powiedziało: „Dobre intencje, ale potrzebują więcej czasu”. „Jednak wszyscy są w pełni zaangażowani [it’s] Nie jest jasne, jakie są szczegółowe plany.
Potencjalne regulacje dotyczące wykorzystania sztucznej inteligencji pozostają główną kwestią rozważaną. „Sztuczna inteligencja pozostaje drażliwą kwestią” – podało źródło w administracji. W tej kwestii osoba ta powiedziała: „Nadal są od siebie daleko”.
W swoim oświadczeniu skierowanym w piątek wieczorem do członków komitet negocjacyjny WGA wskazał, że obie strony spotkają się ponownie w sobotę. „Dziękujemy za niesamowity pokaz wsparcia podczas dzisiejszych pikiet! To dla nas bardzo wiele znaczy, ponieważ nadal pracujemy nad porozumieniem, na które zasługuje książka” – napisała komisja.
Według źródeł ze studia, w poprzednich dniach rozmów negocjatorzy poczynili postępy, ale pod koniec czwartku nastrój po stronie kierownictwa był napięty, kiedy związek rzekomo wrócił z pytaniami dotyczącymi kwestii, które według studia zostały już rozstrzygnięte. „Wszyscy oszaleliśmy” – powiedziało jedno ze źródeł w studiu, chociaż w piątek ich zdaniem obie strony były zdecydowane zawrzeć umowę i radziły sobie z trudnościami. W piątek negocjacje się przeciągały, a dyrektorzy generalni spędzali długie godziny w sali konferencyjnej, zabijając czas – twierdzą osoby zaznajomione z przebiegiem prac studia.
Tymczasem wśród pisarzy przebywających w piątek na zatłoczonych pikietach panował ostrożny optymizm, a członkowie związku przewidywali, że koniec historycznej przestoju w pracy może być bliski. „Fakt, że rozmawiają ze sobą przez trzy dni z rzędu, jest niesamowity” – showrunner Marc Guggenheim (Legendy jutra) Powiedzieć THR W Disneyu.
Pod koniec czwartku źródła ze studia twierdziły, że ich strona podjęła kroki w najważniejszych kwestiach WGA, w tym w zakresie sztucznej inteligencji i rezydualnego odszkodowania powiązanego z sukcesem programów transmitowanych na żywo. Tego dnia przy stole negocjacyjnym głównym tematem dyskusji były także wymagania kadrowe telewizji, a według tych źródeł kierownictwo poszło na ustępstwa. W czwartkowym wieczorem liście do członków komitet negocjacyjny WGA stwierdził jedynie, że „WGA i AMPTP spotkały się dzisiaj, aby targować się i spotkają się ponownie jutro” i nalegał, aby członkowie stawili się w piątek na liniach pikiet.
Za 144 dni strajk Writers Guild of America będzie można uznać strajk robotniczy z 1988 r. za najdłuższy strajk w historii związku. W lipcu, kilka miesięcy po strajku WGA, członkowie związku wykonawców SAG-AFTRA dołączyli do swoich odpowiedników-pisarzy podczas pikiet, zamykając większość hollywoodzkich produkcji.
Kim Masters wniósł wkład w raportowanie.
22 września, 21:48 Zaktualizowano na podstawie oświadczenia Komitetu Negocjacyjnego WGA.
„Twitter geek. Nieprzejednany czytelnik. Dumny fanatyk mediów społecznościowych. Subtelnie czarujący muzyczny nerd.”
More Stories
Barry Keoghan dołącza do Cilliana Murphy’ego w serialu Netflix „Peaky Blinders”.
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
„Swifties for Kamala” zbiera pieniądze od celebrytów i pieniądze na kampanię dla Demokratów