Singularity 6 to najnowsze studio, które odnotowało zwolnienia, a twórca Palia w oświadczeniu przesłanym do IGN potwierdził, że zwolniło około 35 procent swoich pracowników.
Doniesienia o zwolnieniach w Singularity 6 pojawiły się w czwartek, kiedy pracownicy zaczęli publikować informacje o nowościach na X/Twitterze i innych platformach mediów społecznościowych. Byli wśród nich co najmniej jeden artysta zajmujący się ochroną środowiska, inżynier i inni programiści, którzy obudzili się w Ballii.
W swoim oświadczeniu Singularity 6 określiło tę decyzję jako mającą na celu „zapewnienie wysokiej jakości usług gier zapewniających długoterminową stabilność”.
Po wydaniu Palii na Steamie oceniliśmy wsparcie wymagane do zapewnienia wysokiej jakości usług gier zapewniających długoterminową stabilność. Podjęliśmy trudną decyzję o redukcji zatrudnienia, która ma wpływ na około 35 procent naszych utalentowanych i ciężko pracujących członków naszego zespołu. Cenimy ich wkład i zobowiązujemy się do wspierania ich na wszystkich etapach tego procesu, w tym rozwiązania umowy o pracę, pośrednictwa pracy, pomocy w zakresie poradnictwa zawodowego i zachowania całego sprzętu rozwojowego zapewnianego przez firmę.
Decyzja ta nie została podjęta lekko i została podjęta po dokładnym rozważeniu naszych potrzeb rozwojowych i biznesowych w zakresie wspierania Palii i jej społeczności. Zależy nam na rozwijaniu pasji w wyobraźni oraz utrzymywaniu zaangażowania i kreatywności, jakiej oczekuje i na którą zasługuje nasza społeczność. Dziękujemy za zrozumienie i wsparcie dla studia i dotkniętych członków zespołu.
Palia, darmowa „symulacja społeczności dla wielu graczy”, została wydana w październiku we wczesnym dostępie, a w grudniu na Nintendo Switch. Nazwaliśmy to „ogromnym potencjałem”, ale obecnie cieszy się on mieszanymi recenzjami, a na Steamie osiągnął niespotykany dotąd szczyt wynoszący nieco ponad 12 000 graczy. W marcu Singularity 6 wyjaśniło, że Palia jest nadal w fazie otwartej bety i zadeklarowało, że zobowiązało się do wprowadzenia „nowej zawartości, ulepszeń i poprawek błędów w przyszłości”.
Singularity 6 to jedno z wielu studiów dotkniętych ciągłymi zwolnieniami w branży gier, które wywołały gniew zarówno wśród deweloperów, jak i graczy. W opublikowanym dzisiaj wywiadzie dyrektor wydawniczy Larian nazwał zwolnienia „nieuniknionymi” i wezwał do stosowania zdrowszych praktyk w branży.
Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj o tym, jak zwolnienia w branży gier wpływają na niepełnosprawnych twórców gier i nie tylko.
Kat Bailey jest dyrektorką wiadomości IGN i współgospodarzem Nintendo Voice Chat. Czy masz jakieś rady? Wyślij jej bezpośrednią wiadomość na adres @the_katbot.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni