22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Oskarżenia zespołu deweloperskiego Genshin Impact Zelda „Clone” płaczą

Oskarżenia zespołu deweloperskiego Genshin Impact Zelda „Clone” płaczą

Kiedy gra Gacha Genshin Impact została pierwotnie ujawniona światu, było wiele porównań do The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Niektórzy nawet oskarżyli go o bycie „klonem” nowej przygody Linka w otwartym świecie.

Teraz, po kilku latach, Po grze zebrano miliardyPrezes MiHoYo, Liu Wei, zastanawiał się nad tym etapem w życiu gry podczas ostatniego wydarzenia „Genshin Impact FES” – stwierdzając, jak dumny był zespół, kiedy początkowo uruchomił zamkniętą wersję beta, ale komentarze i „nieporozumienia” ostatecznie miały kilku kolegów we łzach.

Nie wspominając konkretnie o Zeldzie, Wei odniósł się do wczesnych etapów odsłonięcia projektu – nazywając to „bezprecedensowym kryzysem”. Jak być może pamiętacie, fan Zeldy w momencie ujawnienia posunął się tak daleko, że rozwalił swoją konsolę PlayStation 4 w proteście przeciwko podobieństwom między Genshin Impact. Oto, co powiedział Wii, na podstawie przybliżonego tłumaczenia @tokinohikaru_00 na Twitterze (za pośrednictwem Nintendo Everything):

„Kiedy wypuściłem zamkniętą betę, byłem bardzo dumny, pełen nadziei i myśląc, że poszło nam dobrze, ale reakcja na zamkniętą betę była, jakby była inna niż nasze założenia, jest po prostu inna. Więc kiedy to zrobiliśmy podczas zamkniętej bety mieliśmy bezprecedensowy kryzys. Wszyscy po prostu obejrzeli zamkniętą wersję demonstracyjną i powiedzieli: „Naprawdę nie rozumiemy, co Genshin próbuje zrobić”. Niewiele rozumiał i było wiele nieporozumień. Więc wtedy w naszym zespole wszyscy byli bardzo zmartwieni. Pamiętam wielu młodych kolegów. Płaczą i mówią do mnie: „Dlaczego tak się dzieje? Co zrobiłem źle?” Ale taka jest niewinność młodości – można powiedzieć, że się nie boimy, myśleliśmy i działaliśmy.

Deweloper miHoYo wcześniej przyznał, że został zainspirowany grą Breath of the Wild, ale zawsze podkreślał, że jest to „zupełnie inne” doświadczenie. I chociaż nie było to zbyt przyjemne doświadczenie przed premierą gry iw poprzednich latach, Genshin Impact stał się siłą służącą na żywo.

READ  Popularna gra na konsolę Xbox stała się wieloplatformowa

Jeśli chodzi o obiecane wydanie Switcha, wydaje się, że zostało ono utracone w pracach. Aktualizacja z maja zeszłego roku sugerowała, że ​​projekt jest nadal w fazie rozwoju dla hybrydowej platformy Nintendo, ale od tego czasu nie było żadnych aktualizacji. Plotka z 2021 roku wskazywała, że ​​​​ta wersja mogła mieć pewne problemy techniczne.