Oscar Mayer sprzedaje swój pierwszy „Cold Dog”, mrożony pop, który smakuje jak gorący smak marki, który podobno ma „świeże i dymne nuty umami” hot doga i jest zwieńczony kęsem musztarda wirowa. Pomysł wywodzi się z Post na Instagramie Na konto Oscara Mayera kilka miesięcy temu jego zwolennicy uznali ten pomysł za „geniusza” w sondażu.
„Po ogromnych fanfarach naszego ukochanego Cold Doga, urzeczywistnienie tego zamrożonego, inspirowanego hot dogami bobu było nieistotne” – powiedziała rzeczniczka Oscara Mayera, Ann Field w komunikacie prasowym.
Nie jest to jednak wydanie ogólnokrajowe. Cold Dog jest już w sprzedaży za 2 dolary w wybranych lokalizacjach Popbar w Long Beach w Nowym Jorku, Nowym Orleanie i Alpharetta w stanie Georgia, do wyczerpania zapasów. Popbar to sieć sklepów z lodami, które pomogły Oscarowi Mayerowi stworzyć ten egzotyczny smak.
Oscar Mayer, własność Kraft Heinz (KHC), aby ludzie byli zdezorientowani i zwracali uwagę na pakowane produkty. Na początku tego roku sprzedała go maska Bologna Wyprzedane szybko na Amazon.
W 2019 roku Kraft napisał wartość Krafta i 15 miliardów marek Oscara Mayera Ponieważ konsumenci przesunęli swoje preferencje z przetworzonej żywności.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych