Wyniki, opublikowane we wtorek, oparte są na wstępnym sondażu z września. W tym czasie badacze Pew Center zapytali 10 371 Amerykanów, czy „zainwestowali, handlowali lub używali kryptowaluty”. Około 16 procent Amerykanów powiedziało, że tak.
W zeszłym miesiącu organizacja non-profit zadała innej próbce – nieco mniejszej, liczącej 6034 Amerykanów – to samo pytanie. Po raz kolejny 16% stwierdziło, że zainwestowało lub handlowało altcoinem.
Wyniki wskazują, że pomimo licznych kampanii prowadzonych przez interesy kryptowalut, zdecydowana większość Amerykanów pozostaje odporna na ich sprzedaż.
powiedział Lee Rainey, dyrektor ds. badań internetowych i technologii w Pew Research Center, który prowadził badanie. „Próby wprowadzenia nowych nabywców na rynek nie wydają się wcale przesuwać igły”.
Koniec 2021 r. i początek 2022 r. przyniosły lawinę wysiłków rekrutacyjnych, gdy firmy kryptograficzne próbowały zwabić inwestorów detalicznych do owczarni. Długoterminowa kondycja rynku w dużej mierze zależy od nowych graczy, którzy chcą zapisywać się na giełdy i kupować kryptowaluty.
Kilka tygodni po tym, jak reklama Damona pojawiła się po raz pierwszy w październiku, Crypto.com ogłosiło wydanie Umowa dotycząca praw do nazwy Staples Center w Los Angeles. Do lutego płatność była w pełni skuteczna. Trzy platformy handlowe – Crypto.com, FTX i Coinbase – wszystko kupione To był czas transmisji Super Bowl Mówi się, że kosztuje 6,5 miliona dolarów za 30 sekund.
Reklamy były kierowane do szerokiego segmentu Amerykanów – na przykład FTX zachęcać Prawie 100 milionów widzów gry nie powinno być „jak Larry”, odnosząc się do sceptycznie nastawionej supergwiazdy Larry’ego Davida, a zamiast tego inwestować w kryptowalutę.
Wyniki ankiety potwierdzają słuszność krytyki kryptosceptyków brak wartości wewnętrznej i niewłaściwie poleganie na pozyskiwaniu nowych inwestorów w celu wzbogacenia starych.
Powiedział Nicholas Weaver, ekspert ds. bezpieczeństwa komputerowego z Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley, który często podnosi zarówno finansowe, jak i etyczne sprawy dotyczące inwestowania w kryptowaluty. „Chociaż co minutę rodzi się dziecko, wciąż jest to ograniczona grupa frajerów”.
nauka bio Uwagi Że „brak radykalnych zmian pojawia się pomimo dużego zainteresowania kryptowalutami w wiadomościach”.
Jednak nie wszyscy analitycy poparli ustalenia Pew Center. „Kwestionuję wyniki badań” – powiedział Edward Moya, główny analityk rynku w firmie zajmującej się badaniami i handlem kryptowalutami. Oandzie. „To, co widziałem w ciągu ostatniego roku, to bardzo zróżnicowana grupa ludzi – prawników, pielęgniarek, lekarzy, profesorów – wykazujących ogromne zainteresowanie kryptowalutą, zwłaszcza na początku 2022 roku, kiedy wielu z nich po raz pierwszy ją kupiło”.
Entuzjaści kryptowalut twierdzą, że badania mogą być niedostatecznie reprezentowane przez inwestorów kryptograficznych, ponieważ nie każdy chce powiedzieć pytającemu, kto zainwestował, a badania nie szukają kieszeni, w które prawdopodobnie zainwestują. Rainey powiedział, że Pew Center podjęło drastyczne kroki, aby osiągnąć proporcjonalną reprezentację wśród różnych grup etnicznych, seksualnych i ekonomicznych.
Liderzy branży ostrzegają, że w najbliższych miesiącach może być trudno znaleźć nowe grupy inwestorów. W tym miesiącu w rozmowie o zarobkach notowana na giełdzie giełda kryptowalut Coinbase, która wygasa w 2021 roku z… 11,4 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, Oczekuje zakończenia roku między 7 milionów i 9 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie.
Moya powiedział, że nawet jeśli inwestorzy detaliczni wycofają się w następstwie niedawnego krachu, rynki kryptowalut mogą być napędzane przez inwestorów instytucjonalnych, którzy prawdopodobnie Kupić po wypadku.
Badanie Pew przeanalizowało również dane demograficzne i wykazało, że nie zmieniły się one zbytnio w ciągu ostatniego roku. Podobnie jak we wrześniu, dorośli w wieku powyżej 50 lat byli tylko o jedną czwartą bardziej skłonni do inwestowania w krypto niż dorośli poniżej 30 roku życia, podczas gdy mężczyźni byli 2,5 razy bardziej skłonni niż kobiety do inwestowania w krypto.
Badanie wykazało również, że nie wszystkie kampanie marketingowe w znacznym stopniu przyczyniły się do zwiększenia świadomości społecznej na temat kryptowalut. ostatni wrzesień, odsetek tych, którzy powiedzieli, że nie słyszeli „nic” o kryptowalutach, wyniósł 14 procent. Do lata tego lata, po całej uwadze mediów, szeregi ignorantów kryptowalut skurczyły się tylko o jeden punkt procentowy, do 13 procent.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych