Utrata możliwości jazdy podczas naprawy odpływu po wyprzedzeniu przez Charlesa Leclerca z Ferrari dała nam więcej czasu na szpiegowanie samochodów w alei serwisowej i ich garażach…
Szczegóły Astona Martina AMR24
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
To zdjęcie pokazuje, jak przednia krawędź dolnej wargi bocznego wlotu Astona Martina AMR24 jest odkształcona w poprzek przedłużenia, aby wywołać inną reakcję aerodynamiczną na przepływający przepływ powietrza. Zwróć także uwagę, że korpus za wlotem jest szerszy, aby pomóc w zarządzaniu przepływem powietrza w dół.
Szczegół przedniego skrzydła Williamsa FW46
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Zbliżenie samolotu do nurkowania w kształcie klina na zewnętrznej stronie płyty końcowej przedniego skrzydła Williamsa FW46. Jest to cecha konstrukcyjna, której nikt wcześniej nie zastosował.
Tylne detale Mercedesa F1 W15 z czujnikami
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Rzuć okiem na tłok pneumatyczny zamontowany z tyłu Mercedesa W15, który zamiast prostego układu drabinkowego ma grube boczne sekcje skręconych płatów, aby lepiej ustawić każdy z przymocowanych do nich czujników Kiela.
Szczegóły Ferrari SF-24
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Zbliżenie na boczne wloty powietrza Ferrari SF-24, które mają niższą konstrukcję i są wyposażone w kamerę testową obserwującą tył przedniej opony. Będą to prawdopodobnie kamery na podczerwień, które przed rozpoczęciem sezonu dostarczą zespołowi listę informacji dotyczących zachowania termicznego różnych mieszanek opon.
Szczegóły Red Bull Racing RB20
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Tuleja modyfikacyjna owiewki dyszla Red Bull RB20 została odciągnięta na czas wprowadzania zmian w konfiguracji przez mechaników.
Szczegóły Ferrari SF-24
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Rzut okiem na obszar fartucha Ferrari SF-24 podczas pracy mechaników nad samochodem.
Szczegół przedniego skrzydła Ferrari SF-24
Zdjęcie: niewymieniony w czołówce
Porównanie pokazuje zalety nowego przedniego skrzydła w Ferrari SF-24 w porównaniu z zeszłym sezonem, ponieważ w zewnętrznej części zastosowano konstrukcję bliźniaczych końcówek skrzydeł, którą widzieliśmy w samochodach takich jak Mercedes w ciągu ostatnich dwóch sezonów.
Lando Norrisa i McLarena MCL38
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Mechanik pracuje nad McLarenem MCL38 i widzi wnętrze bocznej części nadwozia samochodu. Warto zauważyć, że wewnątrz ściany bocznej znajduje się znaczna ilość miejsca, które jest niewykorzystane pod względem wewnętrznych elementów obudowy. Należy również zwrócić uwagę na przegrody stosowane w celu ograniczenia przepływu powietrza do tylnej przestrzeni chłodnicy.
Dzień 1 Ferrari SF-24
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Rzut oka na tył Ferrari SF-24, gdzie pierwszego dnia zespół zastosował pojedyncze, nisko zamontowane skrzydło.
Dzień 2 Ferrari SF-24
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Dla porównania, zespół użył dwupoziomowego elementu skrzydła belkowego w dniu 2.
Fragment przedniego skrzydła samochodu Mercedes F1 W15
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Zbliżenie panelu końcowego i połączeń klap przedniego błotnika Mercedesa W15, nadal z wykorzystaniem odmiany konstrukcji klap bliźniaczych, która była stosowana w ciągu ostatnich kilku lat, aczkolwiek potencjalnie jest to bardziej ulepszone mycie zewnętrzne niż zanim.
Szczegóły zespołu RB F1 VCARB 01
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Wewnętrzny układ przewodu hamulcowego przedniego RB01 można zobaczyć tutaj, ponieważ bęben nie jest na swoim miejscu, co pokazuje, że zespół nie odszedł zbytnio od konfiguracji, którą zastosował w zeszłym sezonie, jeśli chodzi o chłodzenie zacisków.
Szczegóły kopnięcia Saubera C44
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Zbliżenie krawędzi podłogi i tylnej części burty Saubera C44, z zauważalnym wgłębieniem w ścianie bocznej burty, po wycięciu linii środkowej.
Szczegóły Ferrari SF-24
Zdjęcie zrobione przez: Giorgio Piola
Zbliżenie na Ferrari SF-24 z widocznymi niektórymi elementami wewnętrznego zawieszenia.
Oscar Piastri, McLaren MCL38
Fotografia: Simon Galloway / Zdjęcia sportów motorowych
McLaren MCL38 z lakierem aerodynamicznym po lewej stronie tylnego skrzydła, ponieważ zespół stara się uzyskać wizualne potwierdzenie, że działa zgodnie z oczekiwaniami.
Logana Sargenta i Williamsa FW46
Fotografia: Sam Bloxham / Zdjęcia sportów motorowych
Widok z góry na Williams FW46 pokazujący, jak głębokie są boczne rowki w tym roku.
Pierre Gasly, Alpy A524
Fotografia: Sam Bloxham / Zdjęcia sportów motorowych
Alpine A524 ma spływający niebieski lakier z boku samochodu, podczas gdy zespół sprawdza przednie zawieszenie i boczne listwy progowe, aby upewnić się, że działają zgodnie z oczekiwaniami pod względem aerodynamicznym.
„Subtelnie czarujący guru internetu. Fanatyk Twittera. Tvaholic. Ekspert od ogólnych mediów społecznościowych. Gamer”.
More Stories
Prognozy wyników na tydzień 1 NFL 2024, typy na dziś: Ekspert zapewnia dokładne wyniki dla wszystkich 16 meczów
Dramatyczne starcie 49ers z drużyną Brandona Aiyuka i po drodze oznaki rozstania
W Paryżu rozpoczną się igrzyska paraolimpijskie