23 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Netflix zmienia sposób tworzenia filmów, aby konkurować z Disney Plus

Netflix zmienia sposób tworzenia filmów, aby konkurować z Disney Plus

W pierwszym kwartale 2022 roku w końcu się stało: Netflix był w najgorszym kwartale. To Utracono 200 000 subskrybentów Nowi konkurenci, tacy jak Disney Plus i HBO Max, zgodzili się, że firma skutecznie położy kres temu, w jaki sposób prowadziła interesy przez prawie dekadę. Teraz Netflix odchodzi od szaleńczych prędkości dystrybucji i filmów ze średniej półki, co czyni go najważniejszym faworytem w nowym projekcie tworzenia „dużych filmów” przy niskich „żarłocznych prędkościach”. Raport z Hollywoodzki reporter.

Wiesz, co większość ludzi w Hollywood już robi.

Weź klucz od Hollywoodzcy reporterzy Chodzi o to, że chociaż Netflix może nie wiedzieć dokładnie, co chce robić, chce go stworzyć bardziej rozważnie niż w ciągu ostatniej dekady.

Ale w ciągu ostatniej dekady Netflix nie tylko wypełnił region treściami, starając się szybko zbudować bibliotekę, która mogłaby konkurować z Disneyem i Warner Bros., ale także przenieść myślenie technologiczne do Hollywood. . W Hollywood ostrożność jest najważniejsza. Powodem, dla którego Netflix skrócił swój chleb i masło z filmów Hollywood Midrange, było to, że widział ogromne i stałe zwroty w niektórych z największych hitów Hollywood (zwykle obejmujących superbohaterów w takiej czy innej formie).

Netflix, z niekończącymi się przepływami pieniężnymi, nie musi zabawiać dystrybutorów ani teatrów i może co miesiąc produkować różnorodne treści, aby zabezpieczyć subskrypcje ludzi. Może sprawić, że większe koszty będą bardziej racjonalne, ponieważ stara się lepiej zrozumieć odbiorców poprzez drobiazgową analizę danych odbiorców, które nie są dostępne dla konkurencji.

Netflix musi zmienić Hollywood. Raczej wraca do tych samych praktyk, które zmieniły jej konkurentów w gigantów, pozbawionych lukratywnych praw. OpcjeI duże listy postów, którymi cieszą się ci sami konkurenci.

Netflix jest już w trakcie tworzenia nowego Subskrypcja wsparcia reklamowego Warstwa, aby chronić więcej subskrybentów, którzy niechętnie wydają pieniądze na Streaming Wars. Zarówno Peacock, jak i Paramount Plus mają już identyczne warstwy, a zarówno Disney Plus, jak i HBO Max planują dodać warstwy wsparcia reklam.

READ  Ryba spadła z nieba we wschodnim Teksasie

Netflix też Łamie partycję hasłaJest to praktyka mówienia Ponad 100 milionów rodzin Użyj, aby uniknąć dodatkowych subskrypcji. Wcześniej hasło było ignorowane przez firmę udostępniającą – i Czasami nawet domyślnie rozpoznawane. Tymczasem HBO Max Zawiera wbudowane ograniczenia udostępniania haseł.

Ale największym sposobem, w jaki Netflix może teraz ścigać konkurencję, jest decydowanie, które filmy nakręcić. Dyrektor generalny Ted Sarandos zauważył w ostatnim wezwaniu do uzyskania przychodów, że Netflix koncentruje się na „filmach z wielkich wydarzeń” i że firma bezlitośnie zniszczyła wiele sektorów w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Film (Zwykle droższe w produkcji przy niższych dochodach), oryginalne filmy niezależne i familijne filmy aktorskie.

Zauważysz, że zarówno animacja, jak i familijna akcja na żywo to obszary, w których największy rywal Netflix, Disney, robi świetne interesy. Dokładnie to robi Netflix z tym, co robiło już wiele firm filmowych: odszedł od konkurowania z Domem Myszy na historycznie dominujących obszarach.

Ale biorąc pod uwagę Disney jest największym producentem i dystrybutorem filmów w Stanach Zjednoczonych., Nie pomoże to Netflixowi w wycofaniu się z konkurencji. I to nie pomaga ustrukturyzować się jak Hollywood. Bob Sobek wkrótce objął stanowisko dyrektora generalnego Disney Rozpoczął restrukturyzację firmy, aby funkcjonować jako firma technologiczna.

Próba wprowadzenia protokołów technicznych do Hollywood może nie być wielkim sukcesem dla Netflixa, ale też nie może tego zrobić jego konkurencja.

Ujawnienie: Na krawędzi Obecnie produkuje serial z Netflix.