29 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Narzędzie do nauczania czytania oparte na sztucznej inteligencji firmy Microsoft jest teraz samodzielną aplikacją

Narzędzie do nauczania czytania oparte na sztucznej inteligencji firmy Microsoft jest teraz samodzielną aplikacją

Microsoft przedstawia Jako samodzielna aplikacja, która rozszerzy swoje narzędzia dla nauczycieli w Microsoft Teams. Nowa aplikacja będzie częścią pakietu postępów w czytaniu, który ma pomóc uczniom doskonalić umiejętności czytania i pisania w klasie i w domu. Narzędzie będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych informacji zwrotnych na temat tego, jak sobie radzą, a także konkretnych sugestii dotyczących poprawy np. wymowy. Będzie ona bezpłatna dla każdego użytkownika posiadającego domenę .

Przy dłuższym użytkowaniu narzędzie AI oznaczy określone słowa, które czytelnik wielokrotnie błędnie wymawia lub źle rozumie podczas sesji czytania. Aby utrzymać zaangażowanie uczniów, program poprosi czytelnika o wybranie podpowiedzi, które w miarę postępów mogą zmienić historię.

Microsoft twierdzi, że nauczyciele mogą zacząć od tego miejsca zintegrować jego oprogramowanie z klasami na różnych platformach edukacyjnych Jednak w tym miesiącu narzędzie jest dostępne dla nauczycieli w wersji zapoznawczej. Nauczyciele będą mogli śledzić, co uczniowie myślą o przydzielonych zadaniach Tego typu informacje zwrotne mogą pomóc nauczycielowi określić, które zadania uczniowie są najbardziej podekscytowani, a które lekcje mogą nie być skuteczne. Oprócz śledzenia osiągnięć uczniów nowe funkcje aplikacji Microsoft Teams dla Edukacji pomogą nauczycielom tworzyć treści na lekcje, takie jak klipy i zadania, z którymi uczniowie będą mogli wchodzić w interakcję.

Microsoft wprowadził także nowe funkcje dla aplikacji Teams for Education, która ma na celu personalizację treści dla cyfrowych platform edukacyjnych. Narzędzie do przydzielania zadań będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję do podkreślania określonych komunikatów w instrukcjach przydzielania zadań w oparciu o konkretne cele nauczyciela dotyczące danej lekcji. Narzędzie do przypisywania będzie wykorzystywać sztuczną inteligencję do uproszczenia procesu tworzenia rubryk. Nauczyciel może zaprojektować konspekt na podstawie poziomu klasy, skali ocen lub innych czynników.

Ten artykuł zawiera linki partnerskie; Jeśli klikniesz ten link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać prowizję.