Rekordy prędkości na lądzie to piekło. Wyobraź sobie podróż w dół Bonneville Salt Flats z prędkością prawie 500 mil na godzinę w specjalnie zbudowanym pojeździe w kształcie rakiety, a nawet nieco ponad połowę tego w czymś, co wygląda trochę zwyczajnie. Większość z nas może tylko pomarzyć o dreszczyku emocji płynącym z podróżowania z taką prędkością… chyba że kupisz lub zbudujesz coś, co pobije rekordy.
Jednym z takich przykładów jest samochód kempingowy GMC z 1977 r. Tak, samochód kempingowy. Ale to nie jest tylko samochód kempingowy, którego będziesz używać podczas zabierania rodziny na wakacje. Zamiast tego jest to rekordowa bestia o mocy 700 koni mechanicznych, zdolna do zawrotnej prędkości 122 mil na godzinę – szybko jak na najwyższej klasy samochód kempingowy.
Ten demon prędkości rozpoczął swoje życie jako samochód kempingowy GMC Kingsley z 1977 r. Jego właściciel, Brett Palmer, zdecydował, że chce pobić rekord prędkości na lądzie z 2006 r. ustanowiony przez inny samochód kempingowy GMC i zwiększyć świadomość na temat choroby neurologicznej zwanej Choroba zębów Charcota-Mariego robiąc to. Zwycięski numer to 102,7 mil na godzinę. Tak, jak zaznacza Autopian, GMC zostało wysłane do niestandardowego producenta za wieloma z twoich ulubionych sedanów Szybcy i wściekli koncesję, Dennis McCarthy, na przygotowanie solnisk.
McCarthy i jego zespół z Vehicle Effects całkowicie zniszczyli kampera. Każda szafka, urządzenie i element wystroju z drewna zostały rozebrane od wewnątrz i zastąpione aluminiowymi panelami. Dodano 20-galonowe ogniwo paliwowe, system przeciwpożarowy i system lusterek kamery wideo 360 stopni.
Dla Palmera zbudowano nowoczesny kokpit wyścigowy wraz z wyścigowym fotelem RacePak IQ3 Dash i Kirkey. A ponieważ samochód kempingowy został zbudowany do poruszania się z dużymi prędkościami, od przodu do tyłu zainstalowano pełną chromowaną klatkę, aby chronić pasażerów w przypadku zderzenia.
Silnik Chevroleta Ram Jet 502 o mocy 700 koni mechanicznych współpracuje z automatyczną skrzynią biegów TH425. Silnik zyskuje moc dzięki 125 mokrym zastrzykom azotu i jest nastawiony na maksymalną prędkość dzięki końcowemu przełożeniu 3,07.
Palmer i McCarthy również wybrali kilka aktualizacji poza wnętrzem i elektrownią, aby związać rzeczy. Wszystkie sześć kół otrzymało nowoczesne hamulce tarczowe, a stare fabryczne zawieszenie zostało zastąpione Ridetech Air Ride System. Zewnętrzna część również została poddana obróbce aerodynamicznej, aby pomóc jej przecinać powietrze, ale jest tylko kilka sposobów na ukształtowanie bloku kamienia, aby łatwiej przecinał powietrze.
Ogólnie rzecz biorąc, modyfikacje wystarczyły, aby pobić poprzedni rekord prędkości na lądzie dla kampera klasy A. GMC z 1977 roku był w stanie osiągnąć 122 mil na godzinę, co pobiło poprzedni rekord 102,7 mil na godzinę, ale nie było w stanie pokonać niektórych mniejszych, bardziej nowoczesnych domów, takich jak Obecny rekordzista to 141 mil na godzinę.
Jednak później możesz pobić rekord. Pielgrzym z ziemi świętej Samochód kempingowy wystawiony na sprzedaż za 95 000 USD na Facebooku Marketplace Zasugerował, że nowy właściciel może wykorzystać dom na kółkach do wszystkiego, co uzna za najlepiej odpowiadające jego potrzebom. Może ciężarówka z jedzeniem, autobus imprezowy lub furgonetka ekipy wsparcia wyścigu? A może po prostu zbuduj go, aby jechał trochę szybciej i pobił ogólny LSR najszybszego na świecie kampera.
Wybór należy do Ciebie, brakuje tylko RV.
Masz radę lub pytanie do autora? Skontaktuj się z nimi bezpośrednio: [email protected]
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych