5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Najlepsze horrory i promocje na Halloween do obejrzenia w 2022 roku

Najlepsze horrory i promocje na Halloween do obejrzenia w 2022 roku

Czy jest coś lepszego niż sezon Halloween?

Jasne, tutaj w Polygon Zakrywamy horror Przez rok. Zaktualizowaliśmy aukcje dla najlepsze horrory Możesz oglądać w domu i Najlepsze horrory na Netflix Który jest aktualizowany co miesiąc w roku.

Ale nawet dla fanów horrorów przez cały rok Halloween to wyjątkowa pora roku.

za przeszłość dwa LataFirma Polygon przygotowała kalendarz odliczania do Halloween, dzięki czemu co roku w październiku można oglądać w domu film lub program telewizyjny o tematyce Halloween. Z przyjemnością przywracamy go ponownie, z 31 przerażającymi typami, które utrzymają Cię w nastroju przez cały miesiąc.

Każdego dnia w październiku dodamy nową rekomendację do tego odliczania i powiemy, gdzie ją obejrzeć. Połóż się więc na kanapie, przygaś światła i złap trochę popcornu na upiorną i zabawną partię niespodzianek na Halloween.


1 października: przesłuchanie (1999)

Zdjęcie: Arrow Films

w test, psychologiczny horror Takashi Miki z 1999 roku Miłość to harmonijna fantazja. Wiele lat po utracie żony na skutek śmiertelnej choroby namawia swojego owdowiałego syna Shigaharu Oyamę, aby wrócił do świata i poszukał kogoś. Aoyama przyjmuje propozycję swojego przyjaciela, producenta filmowego, wzięcia udziału w przesłuchaniu do nieistniejącego filmu, aby znaleźć potencjalną narzeczoną spośród kandydatów. Jego poszukiwania w końcu prowadzą go do Asami Yamazaki, pięknej byłej baletnicy o tajemniczej przeszłości.

Gdy Aoyama zbliża się do swojego nowego zainteresowania miłosnego, coraz głębiej zostaje złapany w sieć intryg, które grożą rozerwaniem go emocjonalnie, psychicznie i tak – nawet fizycznie. W Asami jest coś mrocznego, tak, ale ciemność czai się również w Aoyamie, prawdopodobnie jeszcze ciemniejsza. Jedyna różnica polega na tym, że Asami przyjęła tę ciemność i uczyniła ją swoją.

Miike trzyma swoje papiery stosunkowo blisko klatki piersiowej przez większość czasu, rozwiązując głęboko zranioną łamigłówkę, taką jak drut przebijający, zanim zdziera skórę z delikatnego wyczynu na spotkanie, by odkryć pulsującą masę horrorów czających się pod spodem. Film pogrąża się w wstrząsającej fudze założeń, zwodniczych dyrektyw i filmowych sztuczek z marzeniami, które wydają się prawie prawdziwe, w przeciwieństwie do głęboko przerażającej rzeczywistości. W końcu to tylko słowa. Można ufać tylko bólowi. – Toussaint Egan

test Dostępne do streamowania w Arrow Video i Hi-Yah!, za darmo z reklamami na Tubi i za darmo na Kanopy z kartą biblioteczną. Można go również wypożyczyć lub kupić w wersji cyfrowej wiara w czary A jabłko.


2 października: Zniknięcie (1988)

Zły człowiek z małą brodą uśmiecha się do innego mężczyzny na czarnym tle w Zaginięciu.

Obraz: Grupa norm

To nie jest horror per se, ale Stanley Kubrick tak powiedział zanik To był najstraszniejszy film, jaki kiedykolwiek widział. Ten holenderski thriller z 1988 roku – często nazywany oryginalnym tytułem Spoorloos, którego nie należy mylić z kiepskim amerykańskim remakeem tego samego reżysera, George’a Sloisera z 1993 roku – gra świetnie, jak przypadek zaginionej osoby. Rex i Saskia to młoda para przemierzająca Francję. Robią sobie przerwę na stacji benzynowej, gdy Saskia nagle i całkowicie znika.

Z początku groza tej sytuacji polega na jej banalności: poczuciu, że w każdej chwili może się to przydarzyć każdemu. Sluizer podkreśla to fotorealistycznym realizmem swoich zdjęć plenerowych. Potem, zaledwie 20 minut później, publiczność pomyliła to z nagłym zwrotem: Podążamy za Raymondem, zadowolonym francuskim człowiekiem rodzinnym, który wydaje się trenować porwanie. Wygląda na to, że tajemnica tego, co stało się z Saskią, została już rozwiązana. Co dalej?

Sposób, w jaki film – oparty na powieściopisarzu Tima Crabbe’a The Golden Egg – bardzo szybko przekracza oczekiwaną strukturę tajemniczego thrillera, który powinien rozładowywać napięcie, ale w rzeczywistości buduje niemal filozoficzny niepokój. Gdy Raymond, grany przez Bernarda-Pierre’a Donadio, gra z przerażającą jasnością, prowadząc nas w „jak” jego zbrodnia, „dlaczego” staje się niepokojącym i niepokojącym pytaniem. Przeskakujemy trzy lata do przodu i odkrywamy, że Rex ma obsesję na punkcie odkrywania, co stało się z jego utraconą miłością. Kiedy otrzymujemy odpowiedź, całkowicie podzielamy jego głód i podążamy za nim do najbardziej przerażającego zakończenia dowolnego filmu. To minimalne arcydzieło egzystencjalnego lęku. –Olly Welch

zanik Dostępne do nadawania na kanale Standard lub do wypożyczenia lub zakupu w wersji cyfrowej na jabłko A Amazonka.

READ  Wewnątrz nowego filmu Damona Lindelofa — The Hollywood Reporter