Nie wiem jak inni, ale ja uwielbiam dobre Wagon sypialny. Zawsze zabawnie jest uderzać innych kierowców w twarz mocą i osiągami niewinnego samochodu. Kilku producentów samochodów oferowało nam już fabryczne podkłady, a dwa modele podkładów firmy Cadillac Są zbyt tanie, aby je ignorować teraz, po latach. W rzeczywistości można go kupić za mniej niż koszt fabrycznie nowego Hondy Accord.
W połowie 2010 roku Cadillac nadal chciał naśladować niemieckie marki. W środku znajdowały się myśliwce BMW serii 3 i 5 CTS I Stymulatory amfetaminy Jak również doskonała wydajność gry na blokadzie Piąty Wersje Dla obu samochodów. Marka potrzebowała jednak czegoś dla tych, którzy nie chcieli jeździć pełnymi samochodami typu V, ale też nie chcieli jeździć prostą trasą luksusowego Cadillaca ze standardowymi samochodami. Więc Cadillac poszedł i stworzył model V-Sport.
Dla kontekstu można założyć, że V-Sport grał na tej samej arenie, co inne nieprezentowane modele, takie jak BMW M Sport, Audi S-Line i Mercedes AMG Line. Był to jednak jeden z nielicznych przypadków, w których GM udzielił nam solidnego wsparcia i postąpił właściwie. Samochody V-Sport były w rzeczywistości modelami wyczynowymi. Cadillac wyprodukował tylko dwa modele w segmencie V-Sport: pełnowymiarowe sedany CTS i XTS.
XTS V-Sport był cichszym z dwóch samochodów, ale nie można mu nic odmówić. Cadillac zastosował 3,6-litrowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem i mocą 410 koni mechanicznych. Połączono ten silnik z innymi elementami, takimi jak układ napędu na wszystkie koła z wektorowaniem momentu obrotowego i mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów i magnetycznym systemem kontroli jazdy GM. W rezultacie powstał duży luksusowy sedan, który mógł Osiągnij 60 mil na godzinę Za nieco ponad pięć sekund. Ale te osiągi kosztują cię na pompie przy zużyciu paliwa V8 wynoszącym 16 mpg w mieście/23 mpg na autostradzie. I nie był tani – 73 340 dolarów z pełnym obciążeniem.
CTS-V Sport był samochodem dla kierowców. Niecałe 62 000 dolarów (w pełni obciążony CTS-V Sport kosztował około 76 000 dolarów) to ten sam 3,6-litrowy silnik V6 z podwójnym turbodoładowaniem, o mocy 420 KM i momencie obrotowym 430 Nm, adaptacyjne amortyzatory magnetoreologiczne, hamulce Brembo i elektroniczny tylny układ o ograniczonym poślizgu . różnica. Wszystko to składa się na osiągi, które są takie same lub lepsze niż w przypadku CTS-V pierwszej generacji z 5,7-litrowym silnikiem V8. Puszka CTS-V Sport Osiągnij 60 mil na godzinę W zaledwie 4,5 sekundy. I w przeciwieństwie do XTS V-Sport, robił to tylko z napędem na tylne koła.
Teraz modele są nieco starsze, a te rzeczy są jednymi z najlepiej strzeżonych sekretów wydajności na rynku. Chociaż oba modele o niskim przebiegu mogą kosztować 30 000 USD lub znacznie więcej, jeśli poradzisz sobie z dużym przebiegiem, możesz znaleźć oba modele w niskiej cenie.
To jest CTS-V Sport 2014 Przy przebiegu nieco ponad 62 000 mil jego cena na Florydzie wynosi zaledwie 22 998 dolarów. To świetny samochód, jeśli chcesz czegoś więcej powaga Z używanego Civica lub Corolli.
Z tego co widziałem, XTS V-Sport jest zawsze tańszy niż CTS. Działa to oczywiście na korzyść kupujących. Ten przykład W Mississippi kosztuje to zaledwie 20 995 dolarów, mimo że ma do pokonania 85 519 mil. Ale jeśli szukasz czegoś szybkiego, wygodnego i potrafisz latać pod radarem, powinieneś jeździć wczorajszym Cadillakiem V-Sport.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni