22 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Mężczyzna pozywa Dunkin', twierdząc, że „wybuchła toaleta” pokryła jego ciało odchodami

Mężczyzna pozywa Dunkin', twierdząc, że „wybuchła toaleta” pokryła jego ciało odchodami

Mężczyzna przechodzi obok sklepu Dunkin', 26 października 2020 r. w Nowym Jorku.
Michaela M. Santiago/Getty Images

  • Mieszkaniec Florydy pozwał Dunkin' o odszkodowanie w wysokości ponad 50 000 dolarów.
  • Paul Kerouac twierdził, że toaleta w sklepie Dunkin' eksplodowała w 2022 roku, zasypując ją gruzem.
  • Kerouac twierdził w pozwie, że odniósł „poważne i długotrwałe obrażenia”.

Jak wynika z pozwu, do którego dotarł Business Insider, mężczyzna z Florydy pozwał Dunkina na kwotę ponad 50 000 dolarów odszkodowania po tym, jak przyznał się, że pękła toaleta i oblał go kałem i moczem.

Paul Kerouac twierdził, że w 2022 roku doznał „poważnych i długotrwałych obrażeń” po eksplozji toalety w męskiej toalecie sklepu Dunkin' w Winter Park na Florydzie.

Kerouac powiedział, że po incydencie on i wnętrze pokoju byli „pokryci gruzem, w tym ludzkimi odchodami i moczem”.

Po wyjściu z pokoju powiedział, że próbował uzyskać pomoc od pracowników sklepu, ale powiedziano mu, że „byli świadomi problemu z toaletą, ponieważ zdarzały się już wcześniej incydenty z toaletą” – wynika z pozwu.

W dalszej części pozwu stwierdzono, że Kerouac przechodzi obecnie terapię i potrzebuje opieki psychiatrycznej ze względu na „traumę”, której doznał.

Stwierdzono, że doznał „obrażeń fizycznych i szkód psychicznych skutkujących bólem, cierpieniem, niepełnosprawnością, trwałym i znaczącym uszkodzeniem emocjonalnym, udręką psychiczną, utratą możliwości cieszenia się życiem oraz wydatkami na opiekę medyczną i leczenie”.

Kerouac domaga się odszkodowania przekraczającego 50 000 dolarów, nie obejmującego dodatkowych kosztów, odsetek ani honorariów adwokackich.

Dunkin' jest być może lepiej znany pod swoją dawną nazwą, Dunkin' Donuts.

W 2019 roku zmieniła nazwę, próbując przekształcić się w „markę oferującą napoje na wynos”.

„Uproszczając i unowocześniając naszą nazwę, jednocześnie oddając cześć naszemu dziedzictwu, mamy okazję stworzyć niesamowitą nową energię dla Dunkin', zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz naszych sklepów” – powiedział Tony Weisman, były dyrektor ds. marketingu Dunkin' w USA. w oświadczeniu. komunikat prasowy Zanim zmiana stanie się oficjalna.

READ  Apple osiąga pierwsze porozumienie umowne ze stowarzyszeniem US Retailers Association

Dunkin' nie odpowiedział natychmiast na prośbę Business Insider o komentarz, którą złożono poza normalnymi godzinami pracy.