(NEXSTAR) – W ciągu ostatnich kilku lat McDonald’s ponownie przywrócił ulubionego przez fanów McRib w swoich restauracjach. McRib powraca tej jesieni ponownie, ale wygląda na to, że będzie to ostatnie rozwiązanie kanapkowe.
W 2019 r. McDonald’s sprzedał McRib w 10 000 z 14 000 lokalizacji w Stanach Zjednoczonych, zanim udostępni go w całym kraju w 2020 r. Pierwszy raz Od 2012 r. ukazywał się przez ograniczony czas ponownie w zeszłym roku.
Kanapka, która po raz pierwszy pojawiła się w menu w Kansas City w stanie Kansas w 1981 roku, od dziesięcioleci cieszy się kultową popularnością, w dużej mierze dzięki jej szybkiemu i niespokojnemu pojawianiu się w restauracjach. Mike Bullington, starszy dyrektor ds. archiwów McDonald’s, w zeszłorocznym komunikacie prasowym mówił o tym, jak bardzo jest nieuchwytny, mówiąc, że kanapkę zaprojektowano tak, aby „smakowała w chłodniejszych porach roku”.
McDonald’s również wcześniej ujawnił, że kanapka rzadko pojawia się w menu restauracji, ponieważ według McDonald’s jest „lokalną opcją opartą na popycie klientów”. Tweetuj 2017 Od firmy.
Zgodnie z opisem produktu McCreeb na McDonald’s stronie internetowejPowrót kanapki w 2022 roku jest wyjątkowy: to wycieczka pożegnalna Macribe’s.
“Zamów to, co Ci odpowiada? Aplikacja McDonald’s Do dostarczenia lub odebrania przed pożegnaniem 20.11.22. Ciesz się tą słynną kanapką z szynką, jakby była twoją ostatnią! Przeczytaj listę.
Chociaż McDonald’s nie podaje dokładnego dnia, w którym kanapka będzie dostępna, wiele restauracji w całym kraju informuje Nexstar, że kanapka pojawi się w ich menu już w tym tygodniu. Nexstar zwrócił się do McDonald’s o komentarz, ale jeszcze nie otrzymał odpowiedzi. Zanim pobiegniesz do najbliższej lokalizacji, aby zdobyć McRib (lub dwa), możesz zadzwonić wcześniej, aby sprawdzić dostępność.
To najnowszy, który w tym roku przywrócił ulubionego przez fanów McDonald’s. Na początku tego miesiąca wydała Słynne wiaderka na Halloween.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych