McDonald's planuje do końca 2026 roku sprzedawać pączki Krispy Kreme we wszystkich ponad 13 500 lokalizacjach w całych Stanach Zjednoczonych.
Wdrażanie rozpocznie się w drugiej połowie tego roku, a dodanie pączków Krispy Kreme do krajowego menu McDonald's zajmie około 2,5 roku, w miarę jak firma piekarnicza będzie zwiększać swoją dystrybucję, aby dostosować się do partnerstwa, ogłosił we wtorek gigant fast foodów.
Posunięcie to, o którym wcześniej informował m.in CNBCReprezentuje wyłączne partnerstwo pomiędzy McDonald's i Krispy Kreme w Stanach Zjednoczonych na czas trwania umowy.
Nie było od razu jasne, jak długo pączki Krispy Kreme pozostaną w centrach McDonald's po zakończeniu wdrożenia do 2026 r., kiedy to klienci McDonald's będą mogli zamawiać oryginalne pączki z lukrem czekoladowym z posypką i pączki wypełnione polewą czekoladową. Rzecznik Krispy Kreme potwierdził „The Post” indywidualnie lub w sześcioosobowych grupach.
Ciasta będzie można kupić przez cały dzień.
Aby uczcić partnerstwo, Krispy Kreme zaoferuje bezpłatny oryginalny glazurowany pączek wszystkim gościom, którzy odwiedzą piekarnie tej firmy w Stanach Zjednoczonych dzisiaj, we wtorek, 26 marca, między 17:00 a 21:00.
Do zaopatrzenia swoich tysięcy lokalizacji Golden Arches Krispy Kreme zastosuje model „hub-and-szprychy”, tak jak ma to miejsce w przypadku dostarczania swoich popularnych smażonych i glazurowanych smakołyków do 6800 zewnętrznych sklepów, w których od grudnia sprzedawane są jej pączki. 31. .
Według CNBC centra produkcyjne – którymi są sklepy Krispy Kreme lub fabryki pączków – codziennie wysyłają świeże pączki do punktów sprzedaży detalicznej, takich jak sklepy spożywcze i stacje benzynowe.
„Uważamy, że dzięki naszej istniejącej infrastrukturze możemy obsłużyć około 6000 restauracji, z których większość to sklepy z pączkami, które mają nadwyżkę mocy produkcyjnych” – powiedział CNBC dyrektor generalny Krispy Kreme, Josh Charlesworth.
McDonald's ma jednak dodatkowe 7500 restauracji i ujawnił plany otwarcia 900 nowych lokalizacji w całych Stanach Zjednoczonych do 2027 r.
Chociaż Krispy Kreme zwiększa swoje moce produkcyjne przede wszystkim na potrzeby partnerstwa z McDonald's, Charlesworth zauważył, że transakcja stanowi dużą szansę dla sklepu z pączkami – który ma ponad 300 własnych lokalizacji – na rozszerzenie swojego zasięgu, jak podaje CNBC.
Krispy Kreme wykorzysta także szansę na dotarcie do sklepów spożywczych i sklepów ogólnospożywczych, które preferują dostawców krajowych.
„Oznacza to, że ogólna wydajność i produktywność naszej sieci dystrybucyjnej z biegiem czasu radykalnie się poprawi, i to nie tylko z powodu tych wszystkich lokalnych dostaw” – Charlesworth powiedział CNBC.
Wydajność będzie się również przejawiać w postaci mniejszej ilości odpadów, ponieważ lokalizacje Krispy Kreme często produkują więcej cukierków, niż są w stanie sprzedać danego dnia.
Dzięki dodatkowemu popytowi ze strony McDonald's i innych nowych dostawców Krispy Kreme będzie w stanie wyprodukować więcej pączków bez ponoszenia dodatkowych kosztów produkcji.
„Tak więc rozwój nowego kanału codziennej dostawy sprawia, że nasz system jest bardziej rentowny, a McDonald's jest tego akceleratorem” – Charlesworth powiedział CNBC.
Rzecznik McDonald's powiedział także The Post: „To partnerstwo otworzy dodatkowe możliwości rozwoju dla restauracji McDonald's w całym kraju — zwłaszcza podczas śniadania (bo kto nie lubi świeżej muffinki z poranną mcafé?), ale także podczas całego śniadania. ” dzień.”
Współpraca Krispy Kreme z McDonald's rozpoczęła się pod koniec 2022 roku, kiedy sieć fast foodów sprzedawała ulubione pączki tej marki w dziewięciu lokalizacjach w Kentucky.
Według McDonald's, w ramach udanego pilotażu McDonald's dodał pączki Krispy Kreme do dodatkowych 146 restauracji w całym stanie strona internetowaPlus kilkanaście lokalizacji w Indianie.
Według CNBC Charlesworth powiedział, że popyt ze strony klientów McDonald's podczas testów przekroczył oczekiwania sieci.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych