- Firma macierzysta Louis Vuitton, Moet & Chandon i Hennessy, a także marki, w tym domy towarowe Givenchy, Bulgari i Sephora, odnotowały 17% wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale na początku tego miesiąca, ponad dwukrotnie więcej niż oczekiwali analitycy.
- Jego akcje osiągnęły rekordowy poziom po wynikach i osiągnęły kolejny rekord w poniedziałek.
Pieszy niesie torbę na zakupy Louis Vuitton ze sklepu prowadzonego przez LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SE, na New Bond Street w Londynie, Wielka Brytania, środa, 21 października 2020 r.
Holly Adams | Bloomberg | Obrazy Getty’ego
Gigant dóbr luksusowych LVMH w poniedziałek stał się pierwszą europejską firmą o kapitalizacji rynkowej przekraczającej 500 miliardów dolarów.
Firma macierzysta Louis Vuitton, Moët & Chandon i Hennessy, a także marki, w tym sklepy Givenchy, Bulgari i Sephora, wspomniany 17% wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale na początku tego miesiąca, ponad dwukrotnie więcej niż oczekiwali analitycy. Jego akcje osiągnęły rekordowy poziom po wynikach i osiągnęły kolejny rekord w poniedziałek.
Odnotował przychody w wysokości 79,2 mld euro (87,1 mld dolarów) w 2022 r., a zyski z powtarzalnych operacji wyniosły 21,1 mld euro – drugi rok z rzędu rekordowych wyników.
Firma z siedzibą w Paryżu stwierdziła, że skorzystałaby na ponownym otwarciu Covid-19 w Chinach, ponieważ odrodzenie podróży przyciąga z powrotem osoby wydające pieniądze z wyższej półki. Nadzieje na odbicie chińskich wydatków konsumpcyjnych podniosły ceny akcji innych grup luksusowych, w tym Richemont, Kering i Burberry.
Według magazynu Forbes Real-Time Billionaires, Bernard Arnault, dyrektor generalny LVMH, jest obecnie najbogatszą osobą na świecie. indeks.
W 2021 roku LVMH sfinalizował przejęcie amerykańskiej firmy jubilerskiej Tiffany & Co za 15,8 miliarda dolarów.
„Nieuleczalny student. Społeczny mediaholik. Niezależny czytelnik. Myśliciel. Alkoholowy ninja”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych