Linie lotnicze, w tym Delta Air Lines, przez dwa dni nadal miały trudności z przywróceniem działalności po tym, jak wadliwa aktualizacja oprogramowania spowodowała spustoszenie technologiczne na całym świecie i uziemiła loty wielu linii lotniczych.
NOWY JORK – Linie lotnicze, w tym Delta Air Lines, w dalszym ciągu miały trudności z przywróceniem działalności dwa dni po tym, jak wadliwa aktualizacja oprogramowania spowodowała spustoszenie technologiczne na całym świecie i doprowadziła do bankructwa kilku linii lotniczych. Grunt Loty.
Według najnowszych danych FlightAware odwołanych w niedzielę lotów do lub ze Stanów Zjednoczonych było 1461 lotów. Na szczycie listy odwołanych lotów znalazły się Delta i United Airlines.
Odwołania lotów są kontynuowane, ponieważ linia lotnicza próbuje przywrócić swoje systemy i działalność, powiedział dyrektor generalny Delta Ed Bastian w niedzielnym liście do klientów. Podkreślił, że zaprzestanie działalności Delty doprowadziło do odwołania ponad 3500 lotów Delta i Delta Connection. Delta oferowała zwolnienia dotkniętym klientom.
Bastian zauważył, że jedno z ich narzędzi do śledzenia personelu zostało dotknięte i nie było już w stanie skutecznie obsługiwać bezprecedensowej liczby zmian spowodowanych awarią systemu.
„Problem technologiczny pojawił się podczas najbardziej ruchliwego weekendu podróżniczego lata, kiedy zarezerwowane ładunki przekroczyły 90%, co ograniczyło nasze możliwości ponownego zakwaterowania” – napisał Bastian. „Chciałbym przeprosić każdego z Was, którego dotknęły te wydarzenia”.
Sekretarz transportu Pete Buttigieg rozmawiał w niedzielę z Bastianem na temat dużej liczby odwołań lotów od piątku. Departament Transportu stwierdził, że jego wyżsi urzędnicy przypomnieli Delcie o zobowiązaniu linii lotniczej do zapewnienia zwrotu kosztów pasażerom, których lot został odwołany i którzy nie chcą zmieniać rezerwacji na późniejszy lot.
„Poinformowałem Deltę, że oczekujemy, że linia lotnicza zapewni szybki zwrot kosztów konsumentom, którzy zdecydują się nie zmieniać rezerwacji, bezpłatną zmianę rezerwacji oraz terminową rekompensatę za wyżywienie i noclegi w hotelu konsumentom dotkniętym opóźnieniami lub odwołaniami, a także odpowiednią obsługę klienta pomoc dla wszystkich” – powiedział Buttigieg. „Ich pasażerowie”.
„Nikt nie powinien spędzać całej nocy na lotnisku ani czekać godzinami na rozmowę z pracownikiem obsługi klienta” – powiedział Buttigieg. „Zapewnię, że nasze kierownictwo będzie wspierać pasażerów Delta, egzekwując wszystkie obowiązujące środki ochrony pasażerów”.
More Stories
Akcje Nvidii spadają z powodu spowolnienia wzrostu i obaw związanych z produkcją NVIDIA
Foot Locker opuszcza Nowy Jork i przenosi się do St. Petersburga na Florydzie, aby obniżyć wysokie koszty: „efektywność”
Yelp pozywa Google za naruszenie przepisów antymonopolowych