26 grudnia, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Lil Wayne i LeBron James występują w reklamie Beats Pill: można zamówić w przedsprzedaży

Lil Wayne i LeBron James występują w reklamie Beats Pill: można zamówić w przedsprzedaży

Wszystkie prezentowane produkty i usługi są niezależnie wybierane przez naszych redaktorów. Jednakże Billboard może otrzymać prowizję od zamówień złożonych za pośrednictwem łączy detalicznych, a sprzedawca może otrzymać pewne dane podlegające kontroli do celów księgowych.

Nie nazywaj tego powrotem. Beats Pill powraca z ulepszonymi funkcjami audio i niższą ceną, pomagając Lil Wayne’owi i LeBronowi Jamesowi zapoczątkować nową erę.

Ogłoszony we wtorek (25 czerwca) nowy Beats Pill jest o 10 procent lżejszy od swojego poprzednika i ma nachylenie o 20 stopni, co zapewnia „lepszą projekcję dźwięku wzdłuż osi”. Jego cena detaliczna wynosi 149,99 USD – około 50 USD taniej niż oryginał – i będzie dostępny w kolorze matowej czerni, przyciągającej wzrok czerwieni i szampańskim złocie.

„Beats Pill jest podstawą rodziny Jamesów od samego początku” – powiedział James w oświadczeniu. „To kultowy produkt, dlatego ekscytujące jest być częścią jego ponownego wprowadzenia na rynek dla nowego pokolenia”.

Lil Wayne i LeBron James występują w reklamie Beats Pill: można zamówić w przedsprzedaży

Amazonka

Tunechi i LeBron występują w nowej kampanii Beats Pill zatytułowanej „The Predicament”. Na klipie James urządza imprezę w hotelu, podczas gdy w tle gra klasyczna piosenka Tunichiego „A Milli”, uniemożliwiając Lil Wayne’owi spanie w sąsiednim pokoju. Po tym, jak Wayne budzi się i sprawdza, skąd dochodzi hałas, dołącza do imprezy.

Beats Pill zapewnia do 24 godzin pracy na baterii oraz opcję szybkiego ładowania paliwowego, która po 10 minutach ładowania zapewnia 2 godziny odtwarzania muzyki. Głośnik Bluetooth jest wyposażony w złącze USB umożliwiające ciągłe odtwarzanie (kompatybilne z systemami iOS i Android) oraz parowanie jednym dotknięciem.

„Beats Pill powraca w lepszej formie niż kiedykolwiek, teraz z doskonałym dźwiękiem, baterią wystarczającą na cały dzień i wygodnymi funkcjami” – powiedział Oliver Schusser, starszy wiceprezes Apple Music and Beats. „Od ukochanych postaci z Pill po występy w najczęściej oglądanych teledyskach na świecie – oryginalna gra Beats Pill była fenomenem popkultury i jesteśmy podekscytowani możliwością przywrócenia ulubionej przez fanów gry, zaktualizowanej o najnowsze funkcje, w kultowej konstrukcji”.

Jeśli masz oryginalną Beats Pill z 2012 lub 2013 roku, prawdopodobnie pamiętasz przerywaną jakość dźwięku i straszny bas. Według Beats nowa pigułka zapewnia „lepszy dźwięk niż kiedykolwiek”.

Oprócz ulepszeń audio, w tym przeprojektowanego głośnika wysokotonowego zapewniającego „czystsze wysokie tony i bogatsze tony średnie” oraz przeprojektowanego głośnika wysokotonowego do toru wyścigowego, Beats Pill ma zdejmowany przewód do noszenia, miękki w dotyku silikonowy tył oraz stopień ochrony przed pyłem i wodą IP67.

Tabletki Beats Pills można zamówić w przedsprzedaży na Amazon, Beats, Apple.com i pitsbydre.com. Głośnik ukaże się 27 czerwca.

Poniżej obejrzyj nową kampanię z LeBronem Jamesem i Lil Waynem.

Naklejka z YouTube'a