Panowie dworu? Panowie dworscy. Wydaje się, że największe gry na Steamie pojawiają się ostatnio w najbardziej przypadkowych miejscach i z pewnością tak jest w przypadku Manor Lords, średniowiecznego RTS-a, który właśnie trafił do wczesnego dostępu i zaraz potem odnotował ogromny wzrost liczby graczy.
Manor Lords twierdzi, że jest sławna dzięki temu, że została „wykonana ręcznie przez solowego programistę” Grega Styczeńa, a gra była wcześniej częściowo sfinansowana za pośrednictwem Patreona. Jej gracze ją uwielbiają.
Sprawdzając wykresy, liczba panów dworskich osiągnęła 100 000 Zsynchronizowane odtwarzacze Steam Zaledwie kilka godzin po uruchomieniu. Rekord wszech czasów wynosił 170 082 graczy dzień temu, ale teraz jest 10:00 czasu wschodniego i w chwili pisania tego tekstu liczba ta osiągnęła już 164 484. Być może, kiedy będziesz czytać ten artykuł, będzie on zmierzał na północ od 200 000.
To jest Obecnie najlepiej sprzedająca się gra w serwisieI podobnie jak w przypadku wielu innych udanych gier, nie jest to gra premium za 70 dolarów, ale gra, która w momencie premiery była w promocji za 40 dolarów za 30 dolarów.
Oceny na Steamie są obecnie „bardzo pozytywne” – w rzeczywistości 87% jest pozytywne, co sugeruje, że nie tylko gra wielu graczy, ale wręcz wielu graczy. Zadowolona Gracze grają, a gra zapewnia to, na co liczyli, zabawną rozgrywkę RTS w epoce, w której gatunek ten nie jest już taki, jak kiedyś. Oto jak deweloper opisuje Manor Lords:
„Manor Lords ma na celu zapewnienie organicznego, pozbawionego siatki doświadczenia związanego z budowaniem miast z pełną swobodą pozycjonowania i obracania, ale z narzędziami przyciągania, które ułatwiają planowanie. Mechanika budowania jest napędzana rozwojem prawdziwych miast i wsi w średniowieczu główne szlaki handlowe często miały wpływ na kształtowanie się i rozwój osadnictwa oraz krajobrazy.
O tym, jak Styczeń tworzył grę w Unreal Engine, miałem już napisać na kilka godzin przed Epic Właśnie zamieściłem z nim wywiad O korzystaniu z silnika, aby działało to jako samodzielny programista. Oto, co mówi na ten temat:
„Teraz, kiedy siedzę przy silniku od prawie siedmiu lat, nie wyobrażam sobie napisania własnego silnika. Nie tylko jest o czym myśleć, ale świat ciągle się zmienia, a my również martwimy się o kierowcę kompatybilność z każdą nową kartą, która jest wypuszczona na rynek i implementuje każdy rodzaj technologii aktualizacji AI, różne sklepy, SDK itp. Szczerze mówiąc, nie wiem, jak ludzie to robią!
Styczeń otrzymał także „MegaGrant” od firmy Epic, która finansuje małych deweloperów do tworzenia gier w Unreal. Mówi, że pozwoliło mu to rzucić codzienną pracę i skupić się w pełnym wymiarze czasu na rozwoju, jednocześnie zatrudniając dodatkowych niezależnych artystów do pomocy.
Gra wygląda wyśmienicie, szczególnie jak na niemal jednoosobowe przedstawienie. Ciekaw jestem, jak duży będzie wzrost, i będę uważnie obserwował wykresy graczy.
Chodź za mną Na Twitterze, Wątki, youtube, I Instagrama.
Sięgnij po moje powieści science fiction Seria Bohater Zabójca I Trylogia Ziemi.
More Stories
Ta ładowarka GaN o mocy 100 W jest cienka i składana
Kuo: Aktualizacja pamięci RAM do 12 GB w przyszłym roku będzie ograniczona do iPhone’a 17 Pro Max
Verdansk w końcu powraca do Call of Duty Warzone, a fani są z tego powodu zadowoleni