5 listopada, 2024

Świat Biotworzyw

Informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kontrowersyjna reklama nowego iPada Pro mogła być inspirowana reklamą LG

Kontrowersyjna reklama nowego iPada Pro mogła być inspirowana reklamą LG

Podczas wtorkowej imprezy „Let Loose” Apple zaprezentowało Nowy iPad Pro M4. Produkt został jednak zaprezentowany za pomocą ciekawej i nieco kontrowersyjnej reklamy, która przedstawia przedmioty takie jak instrumenty muzyczne, obiektywy aparatów i książki niszczone przez prasę hydrauliczną – która następnie wszystko zamienia w… Nowy iPad.

Jednak wielu osobom nie spodobała się reklama iPada Pro i okazuje się, że Apple mógł zainspirować się bardzo starą reklamą LG.

Apple mogło zainspirować się LG przy kontrowersyjnej zapowiedzi iPada Pro

Jak niektórzy zauważyli, reklama Apple „Crush” dla iPada Pro Wygląda bardzo podobnie do urządzenia LG, które ukazało się w 2008 roku Aby promować KC910 Renoir. Smartfon otrzymał kilka nowych funkcji, takich jak GPS, Wi-Fi, akcelerometr i obsługę Dolby Audio, co skłoniło firmę LG do stworzenia reklamy, która pokazuje również prasę hydrauliczną niszczącą przedmioty i zamieniającą je w nowy telefon.

Przypadkowo lub nie, Apple użył tego samego tekstu i estetyki w swojej reklamie iPada Pro prawie 16 lat później. „Byłem zszokowany, gdy Apple ze swoim dużym budżetem reklamowym skopiowało pomysł LG z 2008 roku. Można by pomyśleć, że wymyślą coś bardziej kreatywnego” – powiedział. Andy Cheng na tematy.

tak jak 9 do 5Mac Jak doniesiono dziś rano, kilka hollywoodzkich osobistości, takich jak Hugh Grant i Asif Kapadia, skrytykowało nową reklamę iPada Pro za promowanie „niszczenia ludzkiego doświadczenia”. Ludzie pytali „dlaczego ktoś miałby pomyśleć, że ta reklama to dobry pomysł” i oskarżali firmę o umniejszanie pracy pisarzy, producentów, filmowców i twórców.

Apple przeprosił później za reklamę iPada Pro i stwierdził, że ceni kreatywność. Firma przyznała, że ​​na nagraniu „nie trafiła w cel”. Chociaż reklama jest nadal dostępna w Internecie, firma podała, że ​​nie będzie emitowana w telewizji.

READ  Bajkowa jazda Ana Miguel opuszcza mecze na stadionie, mówi, że „heroicznie utalentowana drużyna” pozostaje

Poniżej możecie obejrzeć reklamy LG i Apple:

Przeczytaj także

FTC: Używamy automatycznych linków partnerskich, aby zarabiać. więcej.